חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין השיקה את עונת הנסיעות שלה באירופה 2024 עם הגעתה של Norwegian Epic לנמל הבית העונתי שלה ברומא (צ'יוויטווקיה), איטליה.

במהלך עונת הנסיעות בקיץ, לאורחים היוצאים להפלגות NCL באירופה תהיה הזדמנות לבחור מתוך 101 מסלולים ייחודיים עם 38 הפלגות הלוך ושוב ו-63 הפלגות המתחילות בנמל אחד ומסתיימות באחר, הקוראים ל-140 נמלים שובי לב ברחבי צפון אירופה, הים התיכון, איי יוון והחוף האטלנטי.  

בנוסף, האורחים יכולים לחקור באופן מלא יעדים מרכזיים כגון איסטנבול, טורקיה; פירנצה (ליבורנו), איטליה ורייקיאוויק, איסלנד עם מסלולים נבחרים המציעים הפלגות לילה. ההפלגות ייצאו מ-13 נמלי בית ביניהן העיר ניו יורק; פריז (לה האבר), צרפת; ואוסלו, נורווגיה הן שלוש אפשרויות חדשות לגמרי להפלגות NCL לאירופה. לחברה יהיו בסך הכל תשע ספינות באזור, כולל האוניות החדשניות ביותר שלה, Norwegian Prima ו-Norwegian Viva, וכן Norwegian Escape, שחוזרת לאירופה לאחר העונה המוצלחת הראשונה שלה ב-2022.

עם ממוצע של 10 שעות בנמל, האורחים יכולים לחקור בשעות הפנאי שלהם או לבחור מתוך מגוון רחב של סיורי חוף שנועדו לספק לאורחים חוויה מעמיקה של כל יעד. לחוויות סוחפות יותר, NCL מציעה אוסף ייחודי של סיורי חוף, כולל, Beyond Blueprints, שבו האורחים חושפים את סודות העיצוב והסיפורים של ציוני הדרך האדריכליים האיקוניים ביותר באירופה; סיורי אוכל גורמה, המיועדים למטייל ה-foody ומאפשרים להיכנס אל מאחורי הקלעים של המטבחים המקומיים;

Go Local, מבחר טיולים המזמינים את האורחים לחשוף את המקצבים והמנהגים היומיומיים של החיים ביעדים. אורחים המעוניינים לבלות זמן רב יותר באירופה ולצלול עמוק יותר לתוך ההיסטוריה העשירה של האזור יכולים לנצל את  תוכנית סיורי השייט המורחבים של NCL, אפשרי לפני או אחרי השייט, הכוללת טיסות הלוך ושוב, שהות בבתי מלון, תחבורה וטיולים. סיורי שייט זמינים כיום ב -10 יעדים באירופה, כגון איסטנבול, טורקיה; פריז, צרפת; ברצלונה, ספרד; רייקיאוויק, איסלנד; רומא וונציה, איטליה, בין היתר.

"כשאנחנו חוזרים לאירופה לעונה זו, המטרה שלנו נשארת עקבית - ליצור חוויות שובות לב ללא תחרות עבור האורחים כדי שתוכלו לשקוע ביעדים האיקוניים והמבוקשים ביותר באירופה, תוך מתן ערך עבורם כדי למקסם את המסע שלהם איתנו", אומר קווין בובולץ, סגן נשיא ומנכ"ל יבשת אירופה, המזרח התיכון, ישראל ואפריקה של Norwegian Cruise Line. "עם הצעת Free at Sea המשתלמת שלנו, הכוללת את הטבות החופשה שהאורחים שלנו רוצים, הפלגה לאירופה עם NCL מציעה ערך רב יותר שהופך אותה לא רק לחוויה בלתי נשכחת, אלא גם לחוויה חסכונית. עדיין יש הזדמנות לאורחים להזמין טיול של הרגע האחרון לאירופה עם NCL וליהנות מהיופי של להתעורר ביעד חדש כמעט כל יום". 

הפלגות NCL באירופה מציעות תמורה נהדרת עם מגוון הצעות ליהנות מהן על הסיפון, כולל בידור בעל ערך הפקה גבוה; עד 20 אפשרויות לסעודה ברמה עולמית; ומגוון רחב של פעילויות באונייה המתאימות לכל המשפחה, החל ממרוצים מרגשים על מסלולי המרוצים היחידים בשלושה מפלסים בים ועד לרגעים שלווים בספא Mandara עטור הפרסים.

יתר על כן, עם פילוסופיית Freestyle Cruising של NCL, לאורחים יש את החופש להתאים את חוויית החופשה שלהם להעדפותיהם, ללא לוחות זמנים קבועים או זמני ארוחת ערב.  חופש הבחירה והצעת הערך של NCL מזמינים את האורחים לחקור את העולם תוך שהם נהנים מהנוחות של פריקה פעם אחת בלבד והתעוררות ביעד חדש ומרגש כמעט כל יום.  בנוסף, עם  מבצע Free at Sea של NCL  , האורחים יכולים להתאים אישית את החופשה שלהם עוד יותר לרצונותיהם על ידי קבלת הטבות חופשה משפרות ערך כגון אוכל מיוחד, חבילת משקאות ללא הגבלה, זיכויים לסיורי חוף, כרטיסי טיסה חינם לאורח השני ואחרים.

עיקרי המסלול להפלגות NCL באירופה כוללים:

Norwegian Star מפליגה לאיסלנד, גרינלנד וקנדה

Norwegian Star, הספינה היחידה בצי עטור הפרסים של NCL המצוידת לניווט בקוטב, מה שמאפשר לה להגיע לנמלים מעל החוג הארקטי.  לפיכך, הספינה תהיה הראשונה בצי NCL שתציע סדרת קיץ חדשה של הפלגות עוצרות נשימה ועשירות בנמלים בנות 12 עד 14 יום בין ניו יורק לרייקיאוויק, איסלנד, עם הפלגות לאקוריירי וגרונדרפיורדור, איסלנד; Qaqortoq, גרינלנד; וסנט ג'ונס (ניופאונדלנד) והליפקס, קנדה. מסלולים אלה ייצאו לדרך בחודשים יולי ואוגוסט 2024.

Norwegian Getaway

Norwegian Getaway תצא לאתונה (פיראוס), יוון ב-25 ביוני ותצא למסלולים הלוך ושוב של שבעה עד עשרה ימים באיי יוון. בכל יום, הספינה תעגון בנמל חדש שיאפשר לאורחים לחקור יעדים נחשקים כמו איסטנבול, טורקיה; אירקליון, סנטוריני ומיקונוס, יוון, כמו גם פנינה נסתרת איזמיר (אפסוס), טורקיה. יציאות נבחרות כוללות לינת לילה באיסטנבול המעניקה לאורחים יותר מ-24 שעות לבקר באיה סופיה (Hagia Sophia), בארמון טופקאפי (Topkapı Palace) ובגרנד באזאר (Grand Bazaar).

Norwegian Viva לים התיכון

בין מאי לנובמבר 2024, האונייה החדשה ביותר של, Norwegian Viva, מציעה לאורחים מבחר של 9, 10 ו-11 ימים של הפלגות עם נמל עליה וירידה שונה בים התיכון. מסלולים ייחודיים אלה כוללים נמל עלייה וירידה שונה ביעדים מבוקשים כמו אתונה (פיראוס), יוון; ליסבון, פורטוגל; ונציה (טריאסטה) ורומא (צ'יוויטווקיה), איטליה, מאפשרות למטיילים לתכנן חופשה ממושכת לפני או אחרי השייט.  

Norwegian Escape

Norwegian Escape תהיה האונייה הגדולה ביותר של החברה באירופה בעונה זו בגודל 165,000 טון ברוטו. הספינה תעגון בברצלונה, ספרד; רומא (צ'יוויטווקיה), איטליה; וונציה (טריאסטה), איטליה, הפלגות הלוך ושוב של שמונה עד 10 ימים במערב הים התיכון הנקראות לנמל שטוף שמש בכל יום, כמו גם הפלגות של שבעה עד 11 ימים עם תקופות באיטליה, יוון וצרפת עם יום אחד בלבד בים.

בנוסף, הפלגות NCL באירופה כבר מוצעות למכירה עד דצמבר 2025,  מה שנותן לאורחים הזדמנות לתכנן ולהזמין את חופשת הקיץ הבאה שלהם מוקדם.