אם עדיין לא סגרתם את חופשת הקיץ ואתם לא מבינים איך תצליחו להעלות את כל המשפחה על טיסה כשהמחירים מטפסים לשמיים, כדאי שתבינו שזה הזמן הנכון דווקא לתכנן את חופשת החורף.

מאז ה-7 באוקטובר והבריחה הגדולה של חברות התעופה הזרות, ההיצע של הטיסות מוגבל. כדי שתוכלו להגיע לחופשת החורף עם כמה שקלים פנויים בארנק, מומלץ להזמין טיסות מספר חודשים מראש.

בהתאם לכך באל על מפרסמים את מחירי הטיסות שלהם לחורף, כך שכדאי מאוד להזמין טיסות כבר עכשיו על מנת להבטיח את המחירים הנוחים לכל היעדים אליהם החברה טסה. כמו כן, חברי מועדון הנוסע המתמיד שמזמינים בימים אלה ייהנו מהטבה בלעדית – יחס המרה משופר במסגרתו 100 נקודות שוות 1$ הנחה.

מי שיזמין מראש יוכל להוסיף בכרטיסי ה-Classic, במחיר סמלי את מוצר "אל על PROTECT", שמאפשר את ביטול כרטיס הטיסה עד 24 שעות ממועד ההמראה וקבלת שובר זיכוי על הסכום המלא. 

המחירים יוצעו עד יום ראשון ה-12 במאי או עד גמר המלאי, כשבין היעדים המוצעים ניתן למצוא טיסות לאתונה בהחל מ-169$, בוקרשט החל מ- 199$, טביליסי החל מ-199$, ברלין החל מ-239$, פראג החל מ-249$, וינה החל מ-250$, רומא החל מ- 259$, ברצלונה החל מ-279$, פריז החל מ-350$, לונדון (לוטון) החל מ-399$, ניו יורק החל מ-849$, בנגקוק החל מ-839$, טוקיו החל מ-899$ ועוד.

המחירים זמינים לכרטיסים מסוג Lite (למעט יעדי ארה"ב שזמינים ב-Classic) ותקפים להמראות בין 3 בנובמבר 2024 ועד 29 במרץ 2025.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לאורך כל תקופת המלחמה חברת אל על מקפידה לשמר את הגשר האווירי מישראל ואליה, וממשיכה לטוס למגוון רחב של יעדים. חשוב לנו לייצר ללקוחותינו ודאות, לכן אנו מציעים את מוצר "אל על PROTECT" במחיר סמלי, שמאפשר להזמין טיסות   מוקדם בראש שקט עם אפשרות ביטול עד 24 שעות ממועד ההמראה. אנו קוראים ללקוחות להזמין כבר עכשיו את חופשת החורף שלהם, כך שיבטיחו לעצמם מחירים נוחים לעשרות יעדי אל על בעולם".