לאחר שבשבוע שעבר הודיעה על פתיחת 2 קווים חדשים לאיי יוון – קפלוניה וכרתים ( סיטיה), סאן דור מקבוצת אל על מחדשת את טיסותיה לפורטו שבפורטוגל. פתיחת הקו מחדש מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על לאחרונה עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת שניים ממטוסיה.

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לפורטו, בימי שני ורביעי, שיתווספו לעד 6 טיסות שבועיות שאל על מפעילה לליסבון שבפורטוגל, מה שיאפשר גמישות בהזמנת החופשה עם אפשרות לשילוב בין היעדים. הטיסה הראשונה תמריא ב-24 ביוני 2024. מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב יחל ב-389$ לכרטיס LITE.  

בעקבות המלחמה שהביאה למחסור במטוסים חכורים, סאו דור עצרה לפני מספר חודשים  את הקו לפורטו. כעת, בזכות לחתימה על ההסכם מול חברת Klasjet, הטיסות ליעד האהוב חוזרות.

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "פורטו הוא יעד אהוב על הציבור הישראלי ואנחנו שמחים על האפשרות להשיבו ללוח  הטיסות שלנו, כבר בקיץ הקרוב. כחברת הבת  של קבוצת אל על, אנו מציעים שילוב בין טיסות אל על לליסבון לטיסות סאן דור וכך לקוחותינו יכולים לחוות את כל מה שיש לפורטוגל להציע. אנו ממשיכים לפעול לטובת הרחבת מפת היעדים והגדלת היצע המושבים בהתאם לביקושים".