רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה את "פולי אורבן ת"א" ברחוב נס ציונה לא רחוק מחופי תל אביב. המלון הוא חלק מסדרת מלונות הבוטיק "פולי", שמנוהל כמותג נפרד תחת חברת מלונות אפריקה ישראל.

המלון החדש מצטרף למלון פולי האוס תל אביב הוותיק ברחוב נחלת בינימין. כשבשנתיים הקרובות רשת פולי צפויה להתרחב עם 4 מלונות אורבניים נוספים בתל אביב ובירושלים.

חדר קלאסי, פולי אורבן (צילום: איה בן עזרי)
חדר קלאסי, פולי אורבן (צילום: איה בן עזרי)

פולי אורבן הוא מלון בוטיק בעיצוב אקלקטי שכולל 52 חדרים מעוצבים לזוגות ובר יין. במלון ממוקמת מסעדת השף "דה פאקטו" (של קבוצת NOX ) בהובלתו של כפיר ינין. המסעדה מציעה חוויה קולינרית מוקפדת וארוחות בוקר. עוד במלון, מלאונג׳ עם תפריט של מנות קטנות, רופטופ בר ובריכה ובר יין.

מיקום המלון, על רחוב נס ציונה, הופך אותו למושלם למי שרוצה ליהנות מהחוויה התל אביבית, כמו שוק הכרמל ונחלת בנימין שנמצאים במרחק הליכה, נמל תל אביב ומתחם התחנה. 

ארוחת בוקר, פולי אורבן (צילום: איה בן עזרי)
ארוחת בוקר, פולי אורבן (צילום: איה בן עזרי)

שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנו שמחים להשיק מותג מלונות בוטיק אקסקלוסיביים שמצטרף  לחברת מלונות אפריקה ישראל. מלונות פולי מציעים עיצוב אקסקלוסיבי, לוקיישנים אייקוניים וחוויה תרבותית למבוגרים בלבד. מותג המלונות נבנה מתוך מחשבה להיות הכי אופנתי, טרנדי ומודרני תוך התחשבות בסביבה  המלון, שהוא הראשון מתוך מספר מלונות בוטיק שאנו מתכננים להשיק,  תחת המותג פולי, מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה להתרחב בתחום המלונאות בישראל ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות קונספט שיעניקו חווית שירות מיוחדת."