סיורים קולינריים הם טרנד שכנראה לא יעזוב את מחוזותינו בשנים הקרובות. השילוב של סיור אורבני בשווקים ובערים לבין טעימות במעדניות ומקומות חבויים, כבשו כבר מזמן את הקהל הישראלי. 

וכעת, אחרי שסיורי היום זכו להצלחה, אשת הקולינריה מיקה פודארט (מיקה שמעונוב) החליטה להשיק קונספט חדש - סיור יפואי לילי, הכולל בתוכו 4000 שנים של תרבות וסיפורים שבאים לידי ביטוי באוכל ובאלכוהול טעימים במיוחד.

יפו, עיר הנמל העתיקה, היא בית למגוון תרבויות ולכן הסיור לא מתמקד בהיסטוריה של עדה אחת או בסגנון קולינרי כזה או אחר, אלא בהיסטוריה המדהימה של העיר ובאוכל שניתן למצוא בה. מקום בו משתלבים להם בסינרגיה ייחודית עסקים מסורתיים "של פעם" לצד ברים ומסעדות עם וויב חדש וצעיר.

בסיור הלילה מיקה קופצת בין העבר, ההווה והעתיד, הולכת אחורה בזמן לטעמים וריחות מסורתיים, טעימה מיפו של פעם ומיפו של 2024 עם מנות מהים ומהיבשה, מאיטליה ומהגליל, וכמובן שגם קינוחים ואלכוהול. את שלושת סיורי ההשקה הראשונים ילוו יינות מבית יקב בנימינה, שיותאמו במיוחד לתחנות בהן יעבור הסיור. 

הסיורים, שבדרך כלל הולכים לאורך שדרת ירושלים, מצליחים לתת תשומת לב מיוחדת לעסקים רבים שסבלו ונשכו שפתיים לכל אורך שנות הבנייה הארוכות של הרכבת הקלה.

התאריכים הקרובים לסיור בליווי יינות יקב בנימינה: 30.5 ו-13.6. 
מחיר הסיור: 320 ש"ח לאדם.
לפרטים נוספים