לפני 7 שנים פתחה חברת ישראייר מוקד שירות ומכירות טלפוני בשדרות במרכז "מול 7" שהעסיק כ- 40 עובדים. בעבות אירועי ה-7 באוקטובר ישראייר נאלצה לסגור את המוקד ולפעול במתכונת חירום של מתן שירות לקוחות על ידי עובדים במטה החברה בגבעתיים.

בימים אלו החברה החליטה לפתוח את המוקד בשדרות מחדש מתוך שליחות וציונות ורצון לחזק את העיר ולספק פרנסה לתושבים של ישובי העוטף והסביבה. במקביל, ישראייר החלה בגיוס עובדים תושבי האזור לטובת מוקד השירות והמכירה.

הילה הרמולין רונן סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר: ״בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס מסיבי למוקד השירות והמכירה שלנו בשדרות. מוקד השירות של ישראייר הוקם בשדרות לפני כמה שנים מתוך אידיאולוגיה לייצר מקומות תעסוקה בדרום. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל המוקד הפסיק לפעול ושב לפעילות מצומצמת בתחילת מרץ. אנו מחפשים נציגי שירות ומכירה ומנהלי משמרת למוקד בשדרות, שייהנו מתנאים משופרים, הטבות כרטיסי טיסה ועבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת״.