בכתב התביעה נטען כי עם פרוץ המלחמה בישראל, החברה ביטלה את הטיסות לישראל וממנה כמו חברות תעופה זרות רבות. לאחר תקופה של מספר חודשים, הודיעה החברה שתחזיר את הטיסות לארץ, ורבים מהישראלים רכשו כרטיסים באתר החברה למספר יעדים באירופה. עם זאת, גם טיסות אלו בוטלו ברגע האחרון על ידי חברת התעופה.
נוסעים רבים שהצטרפו לתביעה הייצוגית טענו כי במהלך החודש שעבר ביטלה חברת התעופה את טיסותיה לאחר המתקפה האיראנית, ופעלה בניגוד לחוק כאשר לא אפשרה לנוסעים מישראל לממן טיסה בחברה אחרת ליעד אליו היו אמורים לטוס, או לחילופין לשלם את הפער הכספי של מחירי הכרטיסים בחברות התעופה השונות כדי להגיע ליעד במועד המתוכנן.
בעת ביטול הטיסות לישראל בחודש שעבר הודיעה החברה כי "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".