החברות הזרות, למודות הניסיון, לא ימהרו לצאת בהצהרות ב-24 שעות הקרובות. דבר ראשון, הן יחכו לראות לאן הרוח נושבת והאם שני הצדדים יקיימו את הסכם הפסקת האש. כמו כן, אל לנו לשכוח שהחברות הגדולות שכבר קבעו תאריך יעד רחוק לחזרה באזור אביב 2025, וכדי לשנות אותו עליהם להסיט מטוסים מיעדים אחרים - תהליך לא פשוט. והכי חשוב, לא מעט מהחברות הגדולות, בעיקר האמריקאיות, עדיין מחכות לראות מה יעלה בגורל "חוק טיבי" לפני שהן ישנו תוכניות.
בדיזנהאוז מדווחים גם על התעוררות בתחום התיירות העסקית. "סגמנט נוסף שהחל להתעורר וצפוי לחזור בעצימות גבוה זה אירועי חברות קבוצות סגורות ואינסנטיבים", מציינת סובול, ומוסיפה כי זהו "סגמנט שבו דיזנהאוז מתמחה שנים רבות וקיבל חיזוק בשנה האחרונה עם סוכנים ומפיקים מקצועיים".
למרות הסימנים המעודדים, עדיין קיים חוסר ודאות משמעותי. הביקוש המחודש לטיסות וחופשות מעיד על תקווה בקרב הציבור, אך התאוששות מלאה של הענף תלויה בגורמים רבים, ובראשם יציבות ביטחונית לאורך זמן וחזרת אמון חברות התעופה הבינלאומיות בשוק הישראלי. גם הציפייה להוזלת מחירים תתממש רק כאשר יחזרו חברות התעופה הזרות לפעילות מלאה בישראל, תהליך שעשוי להימשך זמן מה.