4 מיליארד צופים, 3 שנים ומצלמה אחת: נאס דיילי מסכם את המסע שלו

יוצר הסרטונים הוויראלי מסכם 61 מדינות ו-17 שעות וידאו בהן צילם את עצמו באופן יום יומי. תכניותיו כרגע הן "לנסוע לחופשה בלי פלאפון ומצלמה"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

יוצר הסרטונים המוכר והוויראלי, נאס דיילי, שטייל בשלוש השנים האחרונות ב-61 מדינות והעלה בכל יום סרטון שלו, מסכם היום (שלישי) את המסע שלו מסביב לעולם. נאס, שנמצא כעת במלטה, העלה היום את הסרטון האחרון שלו וסיכם את המסע באירוע מיוחד אליו הגיעו אנשים ובלוגרים מכל העולם, בין היתר מהפיליפינים, קנדה והוואי. כמו כן, משפחתו של נאס הצטרפה אליו למלטה לחגוג איתו את נקודת הסיום.

אז כן, בשלוש השנים האחרונות נאס העלה כל יום סרטון חדש שלו של כמה דקות בודדות, ומסכם כעת כ-17 שעות וידאו שצילם בסה"כ. מספר הצופים הכולל של הסרטונים של נאס הגיע עד היום ל-4 מיליארד איש, הוא פגש פנים מול פנים במהלך המסעות שלו כ-35 אלף איש, והוא מספר כי המסע כולו עלה לו כ-150 אלף דולר. לגבי התחושות שלו היום, כשהוא מסכם את השלוש שנים האחרונות, סיפר בראיון לתכנית ה"צנרת" כי "אני מרגיש כמו בדיכאון אחרי לידה".

"זה התחיל כמשהו מהנה ואז זה קיבל משמעות. אני מרגיש כאילו הייתי בהיריון שלוש שנים, ועכשיו אני בדיכאון", סיפר נאס. "בטח בשבוע הבא כשלא יהיה לי מה לעשות אני אוכל להסתכל על כל הסרטונים ולהבין מה באמת עשיתי".

לגבי תכניותיו לעתיד אומר נאס כי כעת הוא מתכנן בעיקר לנוח. "עכשיו אני נוסע לחופשה, בלי מצלמות, בלי טלפונים, לשבוע. אבל אחרי החופשה אני מקים חברה ואני רוצה ליצור עוד סרטונים. אני עובד עם חמישה אנשים כרגע, אבל אני רוצה לעבוד עם עוד מאה יוצרים, כי ברגע שיש לך מאה יוצרים אתה יכול להתחיל להתחרות בסי-אן-אן, מבחינת המספרים, וזאת המטרה".

תגיות:
טיולים
/
בלוגרים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף