לראשונה יופעלו טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון לעיר הנמל הצרפתית שטרסבורג. חברת ישראייר הכריזה על פתיחת קו התעופה החדש בחודשי הקיץ.


בשלב הראשוני תהיה טיסה שבועית אחת, בכל יום שני, בין נתב"ג לשטרסבורג. הקו יחנך ב-8 ביולי.



במקביל, לטיסה הישירה ישראייר הודיעה על שיווק כפר הנופש "אחוזת שלושת היערות" מרשת כפרי הנופש סנטר פארקס בשיתוף עם חברת התיירות ב.ד.גרייבר, שהיא הנציגה הרשמית של הרשת בישראל. חבילה הכוללת טיסה, רכב ושבעה לילות בקוטג' בכפר הנופש תעלה מ-1,089 דולר. חבילה של טיסה ורכב צמוד תעלה החל מ- 680 דולר וטיסה בלבד תעלה החל מ- 579 דולר. הכפר שוכן בקרבת העיר שטרסבורג נמצא בחבל לוריין בקרבת נהר המוזל במזרח צרפת. זהו הכפר הגדול ביותר של רשת הסנטר פארקס באירופה, הממוקם בלב שמורת יערות עשירה בצמחייה ובעלי חיים. פארק המים של הכפר הוא מהחדישים באירופה הכולל 4 עולמות מים. בנוסף בכפר מגוון מסעדות ופעילויות לילדים לצד מבוגרים.



עופר אדלר מנכ"ל ב.ד.גרייבר וגיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מעריכים, כי הפעלת הטיסה לשטרסבורג תיתן חופשה מושלמת לטיולי כוכב למשפחות עם כל מה שהאזור מציע. שטרסבורג בירתה של חבל אלזס ידועה כאחת מהערים היפות ויושבת על צומת דרכים בסמוך לגבול צרפת גרמניה ושוויץ.


"בשנת 2018 השקנו יעדים חדשים כגון, אלבניה, טנריף, מדריד, סוצ'י באקו ובאטומי", ציין סתיו - "גם ב-2019 אנחנו ממשיכים לפתוח קוים ישירים ליעדים בהם אנו מייצרים חבילות נופש משתלמות במיוחד וטיולים מאורגנים תחת המותג נתור".