אילת, על שלל האטרקציות ומבצעי הקיץ בעיר, היא המקום האולטימטיבי לחופשה ישראלית מושלמת. בין אם מדובר בחופשה משפחתית או בחופשה מהלימודים, עיר הנופש של ישראל ממשיכה להיות היעד האהוב ביותר על ישראלים בחודשי יולי-אוגוסט. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא איכות המלונות בעיר שדואגים לספק לתייר הישראלי חוויית אירוח בינלאומית עם הרגשה ביתית תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים שהופכים חופשה רגילה לחופשה בלתי נשכחת.

אטרקציות באילת
אמנם יש לא מעט מלונות באילת שמציעים חוויית אירוח יוצאת דופן ומתקנים מפנקים שממש קשה לעזוב, אך ישנן מספר אטרקציות בעיר ששווה עבורן לצאת לרגע מהמלון המפנק ולספק עוד פעילות מעשירה ומהנה לכל המשפחה.

רוב האטרקציות בעיר מתאימות לכל המשפחה, גדולים וקטנים כאחד.

הנה כמה אפשרויות אהובות במיוחד מבין שלל האטרקציות המתאימות לכל גיל:

* לחובבי עולם המים אסור לפספס את ריף הדולפינים בו תוכלו לצלול ולשחות עם דולפינים, וכמובן ללמוד על היונק החכם והמופלא הזה.

* מומלץ לבקר גם במצפה התת-ימי באילת בו תוכלו להאכיל כרישים ולצפות בשונית האלמוגים המדהימה של אילת. לפני מספר שנים, נוספה למצפה התת-ימי בריכת הכרישים הגדולה ביותר במזרח התיכון – שווה לבקר.

* אם אתם חובבי טבע מדברי, קפצו לחוות הגמלים השוכנת בנווה מדבר ייחודי, וכוללת פעילויות מגוונות כגון רכיבה על גמלים, פארק חבלים ענק ועוד.

* לחובבי האקסטרים מומלץ במיוחד להגיע לפארק האתגרים טופ 94 הכולל מגוון פעילויות אקסטרים כגון פיינטבול, קירות טיפוס, קארטינג ועוד. תנו לילדים לשחרר אנרגיות כדי שתוכלו להתפנק אחר כך בשקט במלון.

* לאחר שחקרתם את אשר מתחת למים ואת המתרחש על האדמה, הגיע הזמן שתביטו למעלה! מצפה הכוכבים של אילת "מה למעלה" היא אטרקציה מומלצת במיוחד לילדים בעלי תשוקה לאסטרונומיה וגם להורים שרוצים לחקור את השמיים הקסומים שלנו.
רשת מלונות דן (צילום אורי אקרמן)
רשת מלונות דן (צילום אורי אקרמן)

איזה מלון מתאים לכם?
לא חסרות אטרקציות באילת, אך האטרקציה המרכזית היא המלון בו תשהו. לכל מלון בעיר יש קסם מיוחד ויתרונות ייחודיים.
 
מלון דן אילת - הוכתר בעבר ע"י מגזין התיירות הנחשב Condé Nast Traveler, לאחד מעשרת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון ובאפריקה. המלון ממוקם על קו החוף הצפוני ויש בו שתי בריכות שחייה, בריכת פעוטות וספא מפנק במיוחד לצד שלל מתקנים נוספים ופעילויות ילדים רבות ומגוונות.
 
מלון דן פנורמה אילת - פופולארי ביותר בקרב משפחות, אורחיו מדרגים את המלון כבעל התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר. הקרבה של המלון למוקדי העניין בעיר לצד פעילויות רבות והיצע רב של אטרקציות לכל גיל, מבטיחים לאורחים חופשה משפחתית מושלמת לכל בני המשפחה.
 
מלון נפטון אילת - המלון ממוקם בצורה אידיאלית במרכזה של הטיילת הצפונית באילת על שפת הים האדום, ואורחיו נהנים מרצועת חוף צמודה, שלוש בריכות שחייה ועוד מגוון מתקנים ושירותים מיוחדים.