בשעה טובה ומוצלחת, החלטתם לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל. המזוודות מוכנות ומזומנות, הילדים מאושרים שהדרכונים שלהם עומדים להישלף אבל אתם עדיין לא מצליחים להכריע בדבר היעד המתאים ביותר לחופשה המשפחתית שתתאים לכולם. איך מוצאים יעד שישמח גם את המתבגר, את הילדה הצעירה ולא פחות חשוב – גם אתכם? הנה חמישה יעדים שונים ומגוונים המתאימים לחופשה משפחתית עם ילדים בחו"ל.



1.חופשה אקזוטית: תאילנד
כיאה ליעד אהוב כל כך על ישראלים, טיסות לבנגקוק יוצאות מישראל בתדירות גבוהה מאוד ואורכות כאחת עשרה שעות בממוצע. מהרגע בו הגעתם לבירת תאילנד, לא משנה בני כמה הילדים שלכם וכמה עייפים הם, אתם יכולים להיות בטוחים שצפויה לכם חוויה מיוחדת במינה. תאילנד האקזוטית היא אחד המקומות היפים על פני הגלובוס. אם עד לא מכבר היא היוותה מקום משיכה בעיקר לצעירים אחרי צבא ותרמילאים, הרי שהרכבים משפחתיים הופכים להיות יותר ויותר שכיחים. ברחבי המדינה האקזוטית יש שפע של אטרקציות – רבות מהן מתאימות באופן מובהק לילדים ומשפחות. בין המקדשים, השבטים האותנטיים והחופים היפהפיים שמציעה תאילנד, תוכלו לבקר בעיר הילדים "קיד-זניה" הממוקמת בנגקוק וליהנות מזמן איכות מהנה במיוחד לכל המשפחה. במתחם הענק כל ילד יכול לבחור את המקצוע האהוב עליו ולהגשים את חלומותיו בדבר הסוגיה הרת הגורל: מה הוא יהיה כשיהיה גדול? אם תרצו לקחת חלק בחוויה מקומית אותנטית, דעו כי במרחק שלוש שעות נסיעה מבנגקוק תוכלו להתרועע עם פילים המצויים בלב הטבע הפראי ואפילו לרחוץ עמם, באזור קנצ'נבורי, בו הפילים מקבלים יחס טוב ומכבד. את הטיול תוכלו לשלב עם מסלולי טיול מגוונים, כמו: הטיול לשבעת המפלים, ביקור במנזר הטיגריסים, בית ספר לקופים או רחצה במעיינות חמים וטבעיים.
 

2.חופשה היסטורית: פראג
פראג היא לא יעד מובהק לטיול משפחתי, אך יש בה קסם היסטורי מענג במיוחד שקשה להישאר אדישים אליו, הדבר נכון גם עבור הילדים שבחבורה. המרכז ההיסטורי של פראג קטן באופן יחסי והשילוב בין גודלו האינטימי להיצע המרתק הופכים אותו למועמד מושלם לטיול משפחתי בנבכי ההיסטוריה המקומית. בגזרת האטרקציות המיועדות לילדים, תוכלו לבלות בפארק המים "אקווה-פאלס", לבקר בגן החיות של פראג או לערוך סיור מדהים ברובע המצודה העתיק בעיר. המגדלים והמבצרים העתיקים נראים כאילו נלקחו מאגדה נהדרת של דיסני ולילדים צפויה הנאה מובטחת.
 
3.חופשה בטבע: היער השחור
היער השחור בגרמניה הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב משפחות. בחבל הארץ הרחב, המשתרע על פני 80 ק"מ, תוכלו ליהנות מטיול בלב הטבע הפראי, עם שפע של אטרקציות מכל הסוגים. זו טיול טבע מובהק, לכן חלק מהאטרקציות כוללות: פארקי חבלים, טיולים בין מפלים ואגמים יפהפיים ואפילו מוזיאונים הממוקמים באוויר הפתוח. לצידם תוכלו לבקר בכמה אטרקציות מדליקות במיוחד, כמו - ביקור בלגו לנד, מוזיאוני רכבים, פארק אירופה הענק או מוזיאון השעונים המיוחד  וליהנות מחופשה אנרגטית לכל המשפחה.
חופשה בלונדון  ( צילום pexels )
חופשה בלונדון ( צילום pexels )
4.חופשה תרבותית: לונדון
אם יש בירה תרבותית לעולם, לונדון היא ללא ספק מועמדת מושלמת לתואר. בבירת אנגליה התוססת, מתקיים שילוב נהדר בין היסטוריה מרתקת הנשענת על העובדה שמדובר באחת האימפריות הגדולות בעולם כמו גם על שושלת המלוכה הבריטית, סצנה תרבותית מפוארת שמקורותיה עתיקים במיוחד, אינספור הצגות, מחזות זמר, הופעות, אטרקציות לכל המשפחה, מוזיאונים אינטראקטיביים וגם לא מעט אפשרויות שופינג. במהלך הטיול המשפחתי בלונדון תוכלו לסייר באולפני " "warner brothersבעקבות הארי פוטר וחבורתו, לטייל ברחבי מצודת לונדון העתיקה, ליהנות ממחזה זמר לכל המשפחה, לעלות על ה-LONDON EYE, הגלגל הענק המציע תצפית נפלאה על העיראו פשוט לשוטט בין רחובותיה היפים של לונדון וליהנות מכל מה שיש לה להציע לתיירים בכל גיל.
 
5.חופשת בטן גב: לרנקה
במרחק שעת טיסה קלה מישראל נמצא אחד היעדים הנהדרים לחופשת בטן גב מפנקת לכל המשפחה: העיר לרנקה. האטרקציה העיקרית ביעד הקפריסאי החביב היא כמובן רצועת החוף הארוכה שלה, המשתרעת על פני 25 ק"מ. הוסיפו לכך את העובדה שבלרנקה יש מזג אוויר נהדר וכמה אפשרויות בילוי מהנות לכל המשפחה ותקבלו יעד מושלם לחופשה משפחתית עם ילדים. מלבד שמש, ים וחופים יפים, לרנקה מציעה לתייריה גם מספר אתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים, שווקים מקומיים, פארק מים גדול ואפילו חוות גמלים. אם אתם מחפשים חופשה מפנקת ונינוחה, קרובה מאוד לישראל ובמחירים אטרקטיביים ביותר – לרנקה היא יעד נהדר.