אם חיפשתן סיבה לברוח מהילדים בחופשת הקיץ למשך סוף שבוע שלם, מצאנו לכן את התירוץ המושלם. ט"ו באב, יום האהבה העברי, שיש לנו נטייה לשכוח ממנו, נחגג השנה בימים חמישי־שבת, 17-15 באוגוסט. הפנטזיה על מיטה מפנקת להניח עליה את הראש, נוף פתוח ובריכה קרירה ומרעננת, כבר בדרך אליכן, שכן איתרנו את הדילים הרומנטיים שמחכים רק לכן במלונות. אז קחו את בן או בת הזוג וצאו לדרך.

אינדיגו תל אביב

מלון אינדיגו תל אביב מציע חוויית אירוח אורבנית ושוקקת חיים. את הפינוק המושלם תמצאו ב"קלריטי ספא" היוקרתי והמעוצב, שבו חדרי אירוח ייחודיים וחמישה חדרי טיפולים, המאפשרים פרטיות מוחלטת ונוחות מרבית. מגוון העיסויים המענגים מציע, בין היתר, טיפולי גוף, פילינג גוף, עיסויי אבנים חמות, שוודי וקלאסי. הבריכה בגג המלון משקיפה אל הנוף הרומנטי ויוצא הדופן של העיר.

חבילת ט"ו באב כוללת ארוחת בוקר עשירה, עיסוי זוגי למשך 30 דקות, חלוקי רחצה ונעלי בית.
החל מ־ 1,490 שקל ללילה בחדר זוגי סטנדרטי/קלאסי. אפשר לשדרג לחדר דה־לוקס בתוספת 250 שקל.

באדיבות יח"צ אינדיגו
באדיבות יח"צ אינדיגו

מלון קראון פלזה ים המלח

במקום הנמוך ביותר בעולם מחכה לכן קראון פלזה ים המלח, עם גישה ישירה לחוף פרטי, על רקע התפאורה המושלמת של מצוקי המדבר. החדרים הרומנטיים והסוויטות המפוארות צופים לנופו הנפלא של ים המלח, הנשקף מהמרפסות או מהחלון הפנורמי. ספא המלון ישיב אתכן לאיזון, ישרה עליכן הרמוניה ויפיג את המתחים. קירות הזכוכית יאפשרו לכן להמשיך ליהנות מהנוף הנפלא בשעה שתבלו בבריכת מי ים המלח המחוממת. בספא שתי בריכות גופרית, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, 60 סוגי טיפול ייחודיים ומגוון עיסויים.
 
חבילת "לילות מאושרים" בסוף השבוע של ט"ו באב כוללת עלי כותרת אדומים פזורים על המיטה, שמפניה, פירות ושוקולד ביום ההגעה, חלוקים ונעלי בית בחדר לשימוש במהלך השהייה, עיסוי זוגי למשך 30 דקות בספא המלון, ארוחת בוקר המוגשת לחדר ובקבוק שמן עיסוי קטן מתנה. יש לתאם את העיסוי בספא לפני ההגעה למלון.
החל מ-1,463 שקל ללילה לזוג, למזמינים באתר. מינימום 2 לילות.
מלון קראון פלזה ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק
מלון קראון פלזה ים המלח. צילום: אסף פינצ'וק


מלון בוטיק גורדוניה

אם התקציב שלכן מאפשר להתפרע, במלון בוטיק גורדוניה תמצאו שילוב נדיר בין הנוף המרהיב של הרי ירושלים לבין ריח הרים משכר, שלווה אינסופית ופינוק אינטימי ורומנטי. במלון יש 21 סוויטות מעוצבות ומרווחות, ובכל אחת מהן מרפסת דק, שבה, לצד בריכת שחייה פרטית, ממוקם גם הוט טאב. החבילה לט"ו באב מציעה 2 לילות בסוף השבוע לזוג בסוויטה עם בריכה פרטית והוט טאב. במחיר כלולים בקבוק יין, ארוחות בוקר וערב וכיבוד קל בצהריים.
החל מ-5,300 שקל.

מלון סטאי כנרת

במלון סטאי כנרת, הממוקם בגדה המזרחית של האגם, עומדות לרשות אורחי המלון 158 וילות מפוארות, וילות עם בריכת אינסוף פרטית או וילות עם הוט
טאב. המלון שוכן באזור אידיאלי לטיולים, אך אם אתם מעדיפים (ואנחנו ממליצים) להתפנק במלון, תוכלו ליהנות ממתחם ספא יוקרתי, המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר, וכולל 12 חדרי טיפולים, סאונה, חמאם טורקי ובריכה מקורה. האורחים שיגיעו לחגוג את ט"ו באב ייהנו מאירוח בווילת כנרת עם הוט טאב, מעיסוי זוגי בן 50 דקות ומארוחת בוקר.
2 לילות, 5,000 שקל.

מלון סטאי כנרת. צילום: אסף פינצ'וק
מלון סטאי כנרת. צילום: אסף פינצ'וק

הרודס ויטאליס אילת

אם אתן מתכננות לציין את ט"ו באב, אבל אין לכן יומיים פנויים, ספא הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל, מציע לכן חבילה ייחודית לחג האהבה העברי: ערב קלאסי, הכולל עיסוי למשך 50 דקות, עם שמנים נעימים למגע ותחליבים העשויים עשבי מרפא; שימוש יומי במתקני הספא - סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי פנימי וחיצוני, מפלי מים חמים וקרים וחדר מנוחה הצופה לים; וארוחת ערב ב"תמרינד", מסעדה ים־תיכונית עם נגיעות גורמה של בשרים ודגים על הגריל, וכן כניסה לבריכת המלון.
390 שקל לאדם.

ספא מלון הרודס ויטאליס אילת. צילום: איה בן עזרי
ספא מלון הרודס ויטאליס אילת. צילום: איה בן עזרי


"יום האהבה הוא הזדמנות לקחת פסק זמן ולצאת לחופשה זוגית בעיצומו של הקיץ, שבדך כלל מתאפיין בחופשות משפחתיות. ישנם זוגות שהופכים את יום האהבה לחופשה רומנטית ביעדים באירופה הקלאסית כמו פריז ורומא שפופולריים במיוחד עבור אלפי זוגות מרחבי העולם. אולם גם יעדים רומנטיים כמו המלדיביים מתאפיינים בביקושים גבוהים בתקופה הזו" אומר דורון חדד, סמנכ"ל שיווק תלמה תיירות ונסיעות, ומוסיף. "הקהל הישראלי מאוד אוהב לטייל וחופשה שיש לה יום מיוחד היא לגמרי מזכרת קסומה ומימוש הרומנטיקה הזוגית. מלבד היציאה מהשגרה, לינה בבתי מלון יפים וסעודות יחד, הנשיקה הופכת להיות יותר רומנטית כשהיא ביום או אזור מיוחד. כיום, בעידן הרשתות החברתיות שילוב של יעד בעל מוניומנט מוכר ורומנטי כמו מגדל אייפל או הקוליסאום ברומא או המים הכחולים של המלדיבים לצד הנצחת רגע רומנטי יוצרים שילוב מרהיב ותמונה מנצחת לפיד, דבר הנלקח בחשבון כיום בבחירת היעד".

במיוחד עבור מי שחולם על חופשה רומנטית בחו"ל ביום האהבה: 

פריז: טיסה ו-3 לילות מלון מרקיור אופרה על בסיס לינה וארוחת בוקר בתאריכים 18-15.8 - החל מ-599 אירו לאדם בחדר זוגי.
רומא: טיסה ו-3 לילות במלון אקדמיה על בסיב לינה וארוחת בוקר בתאריכים 18-15.8 - החל מ-619 אירו לאדם בחדר זוגי.
וינה: טיסה ו-3 לילות במלון טרנד אננס על בסיס לינה וארוחת בוקר בתאריכים 18-15.8 - החל מ-699 אירו לאדם בחדר זוגי.
חופשה יוקרתית ברודוס: טיסה ו-3 לילות במלון CASA COOK בתאריכים 18-15.8 - החל מ-879 אירו לאדם בחדר זוגי עם בריכה סמי פרטית.
מלדיביים: טיסה ו-6 לילות מלון ADAARAN CLUB RANNALHI על בסיס פנסיון מלא בתאריכים 22-16.8 - החל מ-1,999 דולר לאדם בחדר זוגי כולל העברות.