יפן, תאילנד וארה"ב מככבות בראש רשימת היעדים לנופש המועדפים על ידי הישראלים בתקופת החגים. כך עולה מנתוני ההזמנות של agoda.com – הזמנת החופשות הדיגיטלית.
 
תקופת החגים היא תמיד העונה החמה עבור ישראלים אשר רוצים לנפוש בחו"ל. השנה ישראלים בוחרים לטוס עוד יותר למזרח הרחוק, עם דירוג של חמש מדינות באסיה כיעדים מועדפים מתוך עשר מדינות ברחבי העולם. זאת לעומת שלושה יעדים בלבד באותה תקופה אשתקד. גם השנה בולטת יפן - בזינוק שנרשם בביקוש לטיסות ולטיולים ליעד זה. אל־על אף מתכוונת לפתוח בשנה הבאה קו טיסות חדש בין נמל התעופה בן גוריון לטוקיו.
 
עוד עולה מהנתונים כי האזורים המועדפים החדשים שהוזמנו השנה על ידי הישראלים באזור אסיה כוללים את וייטנאם, הודו והפיליפינים. 
 

על פי נתוני ההזמנות באגודה, המטיילים הישראלים מחפשים גם ליהנות מחיי החוף המדהימים של פוקט – יעד חדש נוסף שנכנס השנה לרשימת היעדים המועדפים, ביחד עם חופים פופולריים נוספים בתאילנד - קוסמוי וקופנגן. 
 
רשימת עשר המדינות המועדפות כוללת את יפן, תאילנד, ארה"ב, איטליה, וייטנאם, ספרד, הודו, צרפת, אנגליה והפיליפינים. עשר הערים המועדפות השנה הן: טוקיו, קוסומוי, בנגקוק, קיוטו, קופנגן, לאס וגאס, ניו יורק, פוקט, לונדון ופריז.
 
עבור ישראלים המטיילים ליעדים אלו ומחפשים השראה לחופשה שלהם, מספקים ב"אגודה.קום" המלצות מעניינות לשניים מהיעדים המועדפים: יפן ותאילנד - עם אלפי הצעות לינה בכל אזור.