למה חשוב לצאת לחופשה משפחתית?
כשאתם חיים את היום יום, כשאתם טרודים בו, כל אחד מבני המשפחה נמצא בלופ של עצמו. הילדים בבית הספר, בחוגים, עם החברים. אתם ההורים עם העבודה, המשכנתא, גידול הילדים, המרוץ התמידי אחרי הזנב של עצמכם. כל אחד אוכל בשעה אחרת. אין לכם מספיק מפגשים ביחד. ודאי לא זמן איכות שבו לא מתעסקים במחויבויות של החיים, אלא בדברים הכיפיים. אז מתי הזמן עבורכם לבלות ביחד? ומתי אתם חייבים להוציא את עצמכם לחופשה משותפת? כשאתם מרגישים שהגיע הזמן להתאחד כל המשפחה ביחד, זו תהיה הזדמנות מעולה לשכור צימר בצפון וליהנות ביחד ממה שיש לו להציע לכם. החופשה תמשיך לאחד אתכם, לגבש אתכם, תוכלו לראות את הילדים במצבים אחרים, לנהל איתם שיחות קרובות, לשחק איתם, לצחוק, לשיר, לרקוד, לבלות. אחרי הכל – אתם לא באמת יוצרים מספיק הזדמנויות לנופש משפחתי, נכון? הרימו את הכפפה, חפשו צימרים בצפון שמתאימים למשפחה וצאו לדרך. אל תשכחו ליהנות גם מהנופים בדרכים, עשו לכם הפסקות ריענון, כל דקה ביחד חשובה ומשמעותית. תנו לה את תשומת הלב הראויה וגם לעצמכם. זמן משפחתי – זמן איכותי. רק אתם יכולים ליצור אותו.
 
נופש בצפון – בואו לקבל השראה
מי לא חולם על חופשה בצימר מפנק? כולנו שמחים לצאת מהשגרה ולבלות בנעימים, רחוקים מהעבודה ומהחובה לקום בשש בבוקר, להיכנס למרוץ החיים ולשכוח את כל ההנאות שבדרך. אז הינה לכם הזדמנות מצוינת - לארוז מזוודה לכל בני המשפחה ולנסוע לצפון הירוק והפסטורלי. שם תוכלו להתרווח בצימר מפנק ובו ג'קוזי, בריכה רק בשבילכם, פלזמה ענקית לצפייה מפנקת בסלון, חצר מדהימה לשבת בה ולנשום את האוויר, לקבל השראה מהמקום הכי יפה בארץ. 

פרטיות מוחלטת ומיקום הצימר
כשאתם נופשים כל המשפחה, עדיף לנפוש במתחם שמיועד רק לכם. צימרים בצפון מאפשרים לכם פרטיות מוחלטת. כדאי וחשוב לפני כן לברר אם יש מתחם משותף לכל הצימרים, אם הגינה פרטית או משותפת, כנ"ל לגבי הבריכה. רוב הסיכויים שהצימר הוא פרטי לגמרי. אתם יכולים לבחור מיקום בהתאם לאטרקציות שמסביב לצימר. כשאתם עם ילדים קטנים יש משמעות רבה למיקום. אם אתם בעניין של אתרים, בילויים, מסעדות, פארקים – חפשו צימרים בצפון שנמצאים בקרבת מקום לכל השפע שמסביב. אם אתם בעניין של להסתגר בצימר וליהנות רק ממה שיש לו להציע לכם, תוכלו למצוא צימר במקומות מרוחקים באזורי הצפון השונים.

תחושה של בית וזמן איכות
צימרים נותנים לכם תחושה של בית. אתם יכולים להרגיש בבית גם כשאתם רחוקים ממנו. כשתהיו ביחד אתם והילדים תבלו זמן איכות שלא יוצא לכם לבלות ביום יום. הצימר מספק לכם נחת אמיתי, אווירה של חופש, אווירה אמיתית של משפחה. אתם יכולים ליהנות ביחד 24 שעות ביממה, לצחוק, לשיר, לרקוד, לשחק, לצפות בסרט, לשחות בבריכה, להשתכשך ביחד בג'קוזי, לצאת לטיול קצר בסביבת הצימר, ללכת למסעדה משובחת. אתם בוחרים איך תיראה החופשה שלכם, אבל העיקר שאתם ביחד. 

אטרקציות בצימר - מי צריך אותן?
הצימר כשלעצמו הוא אטרקציה מבטיחה. כל צימר מספק לכם חוויה. ככל שהצימר יוקרתי יותר, כך האיכות שלו עולה, והאטרקציות בהתאם, אבל השאלה הנכונה יותר היא – מי צריך אטרקציות ומאיזה סוג? ככלל, כולם מחפשים אטרקציות בחופשה שלהם. השאלה מאיזה סוג באמת. אם אתם באים כמשפחה – האטרקציה העיקרית תהיה הבריכה. שם הילדים ירבצו רוב שעות היממה, רק אל תשכחו קרם הגנה, משקפיים וכובע. האפשרות עבורכם להתבודד בחדר משלכם בזמן שהילדים משחקים במשחקי המחשב בצימר היא אפשרות מעולה. כך יש לכם גם זמן איכות זוגי וגם זמן לילדים שעה אחר כך. 

בחירת הצימר – בחירה שיוצרת אווירה
צימרים פזורים ביישובים שונים, במושבים, בקיבוצים, במקומות מרוחקים יותר או קרובים יותר. הכל על פי בחירתכם. יש שפע רב של צימרים להשכרה. אתם רק צריכים להיכנס לאתר הצימרים, להתבונן בתמונות ולקרוא את המפרט, על פיו תבחרו צימר אחד בלבד. שם תיהנו מחוויה משפחתית אמיתית. זמן ליחד, זמן לחוד, זמן לבלות בצימר עצמו – בג'קוזי, בבריכה, בחצר. יש משחקי שולחן בצימרים מסוימים, יש צימרים כפריים יותר או מודרניים. אתם יכולים לבחור כל צימר שתרצו.

לסיכום, חופשה משפחתית היא לוקיישן חשוב מאוד, ומומלץ שתתקיים מספר פעמים בשנה. אתם צריכים להשקיע בתא המשפחתי בדיוק כפי שאתם אמורים להשקיע בתא הזוגי. אל תיקחו דבר כמובן מאליו. חופשה משפחתית תרענן אתכם ואת בני המשפחה ותאפשר לכם למלא מצבורים גם לשנה הבאה. זה הזמן שלך לצאת לדרך, לחפש צימר שווה ומרווח שיספק לכם חוויה שונה, עוצמתית וייחודית.