VG וילה גרופ מציג – נופש מושלם ב-2020 עם כל סוגי הפינוקים להכי מתפנקים.
 
אם אתם מחפשים אחר הפינוקים הכי מפנקים לנופשים הכי מתפנקים, אנחנו מזמינים אתכם כבר היום לבקר במגזין הבוטיק שנקרא VG וילה גרופ – הדרך שלכם לדייק את הנופש שלכם עד רמת הג'קוזי מול הכנרת. יחד עם בריכות פרטיות והמון שלווה באוויר, אתם מוזמנים ליהנות גם משלל מתקני נופש מעולים ברמות הכי גבוהות, כמו למשל סאונות יבשות במתחמי החוץ של וילות יוקרתיות בצפון.

נופש מושלם ב-2020 במתחמי וילות יוקרתיות עם פינוקי עולם
אז כיצד הנופש שלכם ייראה ב-2020? בין אם אתם מחפשים אחר מתחם וילות יוקרתיות עם תו סגול לימי הקורונה, או שמא אתם מחפשים אחר וילה יוקרתית לזוג עם בריכה מול הכנרת, יש על מה לדבר. הנופש שלכם ב-2020 יהיה מושלם ומפנק, למרות שכולנו נמצאים בעיצומה של תקופה, איך נאמר, מעט בעייתית.

ב-2020 אנחנו ממליצים לכם להזמין מראש וילה יוקרתית למשפחה עם בריכה, אבל כזאת גם שמציעה לכם מרחבים גדולים והרבה ספייס. כדאי לדעת, דרך מגזין VG וילה גרופ אתם יכולים לאתר מתחמי נופש בצפון ובגליל המערבי בגודל של 500 – 1,000 מ"ר, כאשר המרחבים האלו בהחלט עונים על הדרישות של תו סגול. 

מתחמי נופש עם תו סגול שעוברים חיטוי וניקוי
אתם גם תרצו לדעת שמתחמי הנופש שבהם אתם מבקרים, עוברים את החיטוי הנדרש ואת הניקיונות הנדרשים. אם כך, אנחנו מזמינים אתכם לדייק את הנופש שלכם עד רמת הפרט הכי קטן והכי שולי, שלפעמים יתברר בתור המשמעותי ביותר.

בואו ניקח את הדוגמה של מתקני הנופש שיש במתחמי וילות יוקרתיות בגליל המערבי וברמת הגולן. מתקני נופש יכולים להיות סאונות יבשות, אבל מתקני נופש גם יכולים להיות בריכות פרטיות. ואם אתם מעוניינים לרכוש דיל של וילה יוקרתית עם בריכה פרטית ומחוממת, אתם צריכים לדעת שאותה בריכה היא אכן פרטית ומחוממת. 

למה עדיף וילת נופש בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת?
זה לא שבריכות משותפות הן פחות טובות או משהו, פשוט, מן הסתם, אתם תרצו לדעת שאתם מקבלים את התמורה המלאה לכספכם. ומאחר שאתם מעוניינים לקבל תמורה מלאה לכספכם, תמיד יהיה כדאי לברר את הפרטים האלו מראש.

VG וילה גרופ הוא מגזין בוטיק, משמע הוא מפרסם אך ורק מספר מוגבל של מתחמי נופש ברמת הגולן ובצפון. כשתבקרו במגזין ותחפשו אחר וילות למשפחות, או וילות בצפון לקבוצות גדולות ולאירועים, אתם לא תטבעו בתוך אוקיינוס של פרסומים של מתחמי נופש. 

וילה גרופ - VG מתחמי וילות יוקרה (צילום: וילה גרופ VG )
וילה גרופ - VG מתחמי וילות יוקרה (צילום: וילה גרופ VG )

מה נמצא במגזין VG וילה גרופ?
אתם תהנו מהסקירה של מתחמי נופש מובילים ומומלצים בלבד, שעוברים אימות של ביקורות כל הזמן. מעבר לכל מה שציינו כאן למעלה, מגזין VG וילה גרופ גם דואג לעדכן בכל שינוי אשר מתבצע במתחמי נופש. בין אם התבצע לאחרונה שיפוץ כזה או אחר, מגזין VG יהיה הראשון לעדכן אתכם בכך. 

בואו נגיד במילים פשוטות יותר, וילות לקבוצות גדולות מאתרים אך ורק דרך מגזינים שיודעים על מה הם מדברים, שיודעים מה הם מפרסמים. באופן הזה, אף אחד לא יוטעה בפרסום. ולאחר שהרחבנו כל כך הרבה על מתחמי וילות לאירועים מיוחדים וגם וילות לזוגות ומשפחות, הגיע הזמן לדבר קצת גם על אטרקציות מומלצות ברמת הגולן ובגליל. 

VG וילה גרופ: אטרקציות בצפון, וילות נופש ומה שבין לבין
אם אתם צריכים סיוע בבחירת אטרקציות לסוף השבוע שלכם ברמת הגולן ובגליל המערבי, VG וילה גרופ זמין לפנייתכם, כך שמומלץ ליצור קשר עוד לפני שאתם סוגרים על וילת נופש מסוג כזה או אחר. באופן הזה, תוכלו להתאים בין האטרקציות, לווילה ולשאר לוחות הזמנים שלכם. 

יש לכם באזור אטרקציות מים מסוגים רבים, כולל גם אטרקציות של טיולי שטח עם ג'יפים ורייזרים בבוץ (בחורף). אם בא לכם קצת להתלכלך, טיולי שטח בג'יפים זה בדיוק מה שאתם צריכים! אגב, לא חובה לכלוך, אפשר גם ג'יפים סגורים וחדישים. תהנו! 

בשיתוף: VG וילה גרופ – מתחמי וילות יוקרה