הצורך להישאר ספונים בבתים בגלל הסגר והבידוד, עורר את הרצון לאוויר צח ולגינה גדולה עם בריכה ודשא. כך שגם אם קיימות הגבלות מחמירות, תמיד אפשר לצאת לגינה עם כוס של קפה וליהנות מהשמש החמימה.

ככה זה כשהווילות מתעוררות לחיים
בתקופה האחרונה שלאחר סגר הקורונה, רואים כי הביקוש לווילות מתעורר לחיים, וקיים ביקוש גדול לווילות באזורים כמו קיסריה, כפר שמריהו או הרצליה פיתוח. אם נתעכב לרגע על קיסריה, נראה שבשנים האחרונות תחום הנדל"ן אצלה נותר יציב ואפילו מעט מנומנם. אך כעת קיימת דרישה גבוהה יותר לווילות באזור, דבר שיכול להוביל בסופו של דבר לעלייה בשוק הנדל"ן בעיר .
 
ניקח לדוגמה וילה איכותית ומעוצבת בקיסריה הממוקמת ברחוב נוגה שבשכונת הגולף. וילה זו מזכירה ללא ספק את הסרטים הרומנטיים של בברלי הילס, והיא תוכננה בקפידה כך שתעניק תחושת מרחב וזרימה לכל מי שחי בה.
 
בעלת הבית, שקנתה את הווילה לפני כמה שנים, דאגה  לשפץ אותה עוד יותר ולעצב אותה כך שתתאים לטעם האישי שלה. לדבריה, "רציתי מאוד לגור בווילה בסגנון אמריקני-טוסקני, כזה שמשדר יוקרה לצד ביתיות. ולכן השתדלתי במיוחד לשים דגש על פינת האוכל והמטבח, האזורים החשובים בבית.

סוויטות גדולות ומרשימות (צילום: יח''צ)
סוויטות גדולות ומרשימות (צילום: יח''צ)

בקומה הראשונה של הווילה תוכלו למצוא 3 סוויטות גדולות ומרשימות לכל אחד מהילדים, סוויטת מאסטר עצומה להורים וסוויטת מאסטר עצומה לילד המתבגר הכוללת גם כניסה נפרדת. כך שכל אחד יכול ליהנות מהפינה שלו. הווילה מוקפת בנופים כלבבי: מן הצד האחד יש לי בריכה גדולה וג'קוזי, ומהצד השני אגמים ומגרש גולף. אני אוהבת להסתכל על שחקני הגולף בזמן משחק טוב."

לא משעמם בתוך הבית
הווילה הזו היא המקום שבו תרצו להיות בסגר, כי יש שפע של דברים שאפשר לעשות בפנים. דבר ראשון, ישנו חדר קולנוע שאפשר לראות בו סרטים וסדרות בנטפליקס. כך שגם כאשר בית הקולנוע הציבורי סגור, ניתן להזמין חברים טובים ולצפות בסרט. לצד חדר הקולנוע, יש גם חדר ביליארד למשחר ספורט מהנה וחדר יין לטעימת משקה איכותי. ויש אפילו כניסה נפרדת מהבית אל המשרד של הבעל, אשר מוסיף לדברי אשתו: "שווי הוילה היה 14 מ׳ שח, אך כרגע היא מיועדת למכירה ב- 9,250.000 שקלים בלבד.
 
הוילה משווקת ע׳י עודד נחום מתיווך נאות שירן
052-4373794