מזג האוויר הנפלא הוציא היום (שבת) כ-100 אלף מטיילים, שלא רצו לבזבז את השבת היפה בישיבה בבית, אל הגנים הלאומיים ושמורות הטבע. 

בין האתרים שמשכו את מספר המבקרים הגבוה ביותר ניתן למצוא את ירקון תל אפק, עם כ-3,700 מטיילים, קיסריה עם כ-3,500 מטיילים, תל אשקלון עם כ-2,800 מטיילים ונחל הבניאס עם כ-2,200 מטיילים.

מטיילים נחל שניר (צילום: גילי זיו)
מטיילים נחל שניר (צילום: גילי זיו)

כ-1,800 מטיילים הגיעו לשמורת הטבע ארבל, מתוכם מספר לא מועט של מבקרים שהגיעו לקראת השעה 05:30 בבוקר, על מנת לחזות ולצלם את הזריחה.

קק''ל הודיעו במהלך השבת כי נחל השופט ביערות רמות מנשה נסגר למטיילים כבר בשעות הבוקר והציבור התבקש שלא להגיע למקום. האתר היה עמוס עד אפס מקום עם עומסי תנועה. מאוחר יותר התבקשו המטיילים להפסיק להגיע גם לפארק קנדה שליד לטרון ולאתר הסטף בהרי ירושלים בשל עומסים דומים.

מטיילים בנחל ג'ילבון (צילום: ארנון בירן)
מטיילים בנחל ג'ילבון (צילום: ארנון בירן)

מאיגוד ערים כינרת נמסר כי  כ-6,000 איש בילו בכל סוף השבוע בקמפינג, פיקניקים וטיולים בחופי איגוד ערים כינרת. מפלס הכינרת עומד על 209.9-, עלייה של 0.5 ס"מ מאז גשמי אמצע שבוע שעבר. חסרים עוד 1.1 מטרים לקו האדום העליון, המפלס גבוה ב 3.1 מטרים מהקו האדום התחתון. מרשות ניקוז ונחלים כנרת נמסר כי בנחלי הגליל והגולן ביקרו עשרות אלפי מבקרים לאורך כל סוף השבוע.