הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים: העולם בוחר בנו כיעד מרכזי

אילנית מלכיאור אמרה בפורום ההשקעות הגלובלי "ג'רוזלם פוסט-חאליג' טיימס" הנערך בדובאי כי הבירה הפכה ליד תיירות מרכזי: "העיר היא תערובת אמיתית של מזרח ומערב"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אילנית מלכיאור
אילנית מלכיאור | צילום: מרק ישראל סלם

כיום, הסבירה מלכיאור, תיירים מחפשים אותנטיות, חוויות מעמיקות, לטייל עם מטרה, יעדים חכמים, קיימות וחוויות מקומיות, וירושלים מציעה מגוון רחב של חוויות שונות כדי לענות על צרכים אלה. בעוד שהעיר העתיקה היא אזור של תיירות דתית, ומרכז העיר מייצג תיירות עירונית. הכניסה לעיר, עם מרכז הכנסים ופרויקט "שער העיר", נחשב למרכז תיירות עסקית; רובע המוזיאונים הוא אזור של תרבות עירונית, ועין כרם הוא מרכז של קיימות.

מלכיאור ציינה עוד כי העיר נגישה לתיירים. כיום ניתן לנסוע משדה התעופה בן גוריון לעיר תוך 28 דקות בלבד, ומערכת הרכבות הקלות בעיר מאפשרת תחבורה נוחה בתוך העיר. "מטיילים ביקרו באתרים הקדושים של ירושלים עוד מימי קדם", אמרה מלכיאור. "וכשאנחנו חושבים על ישראל כעל אומת הסטארט-אפ, זה גם ללמוד על מקומות חדשים. לחוות את הישן ואת החדש זה החזון שלנו לעיר ירושלים".

תגיות:
ירושלים
/
איחוד האמירויות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף