רשת קלאב הוטל שכרה את מלון "הסלע האדום" לשנים הקרובות ורובו ישמש למגורים של מאות מעובדי קלאב הוטל אילת. לצורך כך, שיפצה הרשת את פנים המלון. העבודות כללו שיפוץ פנימי מאסיבי, שכלל בין היתר, צביעה של כל המסדרונות והחדרים, התקנת פרקטים, הצבת ארונות ושידות חדשים והחלפת אביזרי החשמל.

ברשת ציינו כי מיקומו של מלון "הסלע האדום" על חוף ים סוף, קרוב לטיילת ומול הקניון מהווה יתרון משמעותי, לנוכח הקרבה למקום העבודה של העובדים בקלאב הוטל אילת, הממוקם מעבר לכביש. "הסלע האדום" מהמלונות הוותיקים של אילת, ממוקם מול אנדרטת הנפת דגל הדיו המיתולוגי במלחמת העצמאות. הוא הוקם בשנות ה-60' והפך עם השנים למלון ידוע ופופולארי, בזכות הנוף הנשקף ממנו ומועדון הלילה המפורסם שלו.

מלון הסלע האדום המשופץ (צילום: שלומי בעי)
מלון הסלע האדום המשופץ (צילום: שלומי בעי)

"בימים אלו קלאב הוטל אילת יוצא במהלך גיוס עובדים, כחלק מהצמיחה בהיקף הפעילות באירוח חברות וגופים גדולים ומובילים במשק", ציין מנכ"ל הרשת, נור עאמר והוסיף, "על רקע זה נערכנו מראש להגדלת היקף כוח האדם ותנאי המגורים העומדים לרשות העובדים".

לדברי נשיא קבוצת קלאב הוטל, ד"ר רוני פינקו: "כדי שללקוחותינו יהיה כייף, לעובדים שלנו צריך להיות טוב ולכן, כחלק מתפיסת השירות שלנו אנו דואגים לספק למאות אנשי הצוות שלנו את סביבת העבודה הטובה ביותר בתחומנו".