בימים אלה, כשתאילנד פותחת מחדש את שעריה לתיירים מחוסנים מהעולם, דרך מיזם "ארגז החול של פוקט – Phuket Sandbox", משיקה פלטפורמת התיירות Agoda את עמוד הנחיתה הייעודי שלה - www.agoda.com/PhuketSandbox. העמוד נועד לסייע לתיירים לחפש ולהזמין את החופשה שלהם במלונות, אתרי נופש, בקתות בונגלו או מתקני תיירות אחרים, שאושרו על ידי מנהל הבטיחות והבריאות של ממשלת תאילנד (SHA). 

על פי מסד נתוני החיפוש של Agoda, בעקבות ההכרזה הרשמית על מיזם Phuket Sandbox נרשמה בחודש יוני עלייה של 67% בחיפושים אחר נופש בפוקט בכל העולם, בהשוואה לחודש מאי. 

החיפושים של ישראלים אחר נופש בפוקט גדלו ביוני פי 4.7 בהשוואה למאי. כמו כן, פוקט שמר על המקום הראשון שלה כיעד התיירות הפופולרי ביותר בקרב מטיילים ישראלים בחודש יוני, בהשוואה למאי. בנוסף, חמשת יעדי התיירות התאילנדיים המובילים בקרב מטיילים ישראלים הן: פוקט, בנגקוק, פטאיה, קו סמוי וקו פנגן. ולבסוף, תאילנד כיעד בינלאומי עלתה למקום השני במספר החיפושים לעומת מיקומה במקום השישי בחודש הקודם. 

המלצות האתר - היכן להתאכסן בפוקט:

עבור מטיילים המחפשים מפלט מרענן מהשגרה, מלון, Crest Resort Pool & Villas  מעניק את ההפוגה המושלמת על חוף טרי טראנג, מחוץ לפאטונג. יש בו את הכפר הבריאות ההוליסטי Prima and Holistic Wellness Village  המציע מגוון רחב של שירותי ספא ​​לבחירה.

מי שמעוניין לפנק את עצמו, יוכל לבצע צ'ק-אין במלון The Nai Harn, המתאפיין בנוף מדהים לים ומשקיף על חוף  נאי הארן.  מטיילים יכולים לא רק ליהנות משהות שקטה ומפנקת ולהתעורר אל נוף האוקיינוס ​​או ההרים, אלא אף לקבל שירותי משרת אישי על החוף, ועמדות ברביקיו במרפסת פרטית.

לאלה המעוניינים להיות קרובים לאוכל, קניות ופעילויות כמו ספורט ימי, מוצע להתארח במלון הבוטיק  Burasari Phuket, 50 מטר בלבד מחוף פאטונג המפורסם, ובמרחק של 10 דקות הליכה מקניון Jungceylon   .

אודות Phuket Sandbox  

Phuket Sandbox מאפשר למטיילים מחוסנים בעלי היתר לבקר באי הנחשב לגן עדן, מבלי להידרש לבידוד הרגיל של 14 יום. מטיילים אלו יכולים להזמין מקום באתרי תיירות מאושרים על ידי מינהל הבטיחות והבריאות של ממשלת תאילנד בפוקט, ולהתוודע בחופשיות לכל האטרקציות בחוץ, תוך שמירה על כללי בטיחות פשוטים כמו ריחוק חברתי ועטיית מסכה.

למטיילים שאינם מחוסנים קיימת אפשרות להיכנס לבידוד במלון שאושר על ידי הממשלה למשך 14 יום. למידע נוסף לחצו כאן.

לפרטים נוספים ועדכונים אחרונים על Phuket Sandbox אנא בקרו ב-https://www.tatnews.org

Agoda מסייעת לכל אדם לנפוש ולטייל בכל מקום וליהנות ממבצעים המציעים תמורה מעולה לכסף, ברשת גלובאלית של 2.4 מיליון מלונות ונכסי נופש ברחבי העולם, כולל טיסות, העברות משדה התעופה ועוד. Agoda.com ואפליקציית Agoda לנייד זמינים ב -39 שפות, עם שירות לקוחות 24/7.

Agoda, שבסיסה בסינגפור, היא חלק מ-Booking Holdings (Nasdaq: BKNG)  ומעסיקה למעלה מ-4,000 עובדים ב-25 מדינות, המחויבים למינוף הטכנולוגיה הטובה ביותר מסוגה על מנת להפוך את התיירות לקלה ופשוטה יותר.