ענף התעופה בישראל מסתער על הבלאק פריידי בשורת מבצעים במחירים מוזלים לטיסות ולחבילות נופש. בתוך כך, חברת ישראייר, שהחלה את המבצעים בתחילת השבוע, הודיעה שבשל הביקושים המבצע יימשך עד ה-30 בחודש וניתן יהיה לרכוש כרטיסי טיסה וחבילות נופש עד חודש מרץ.

בין המבצעים שישראייר מציעה טיסות לרומא, ברלין, פראג, בודפשט, בחריין, טביליסי, קייב, באטומי וורנה במחיר של החל מ-149 דולר. בנוסף, החברה מציעה חבילת טיסות ומלון לשלושה לילות למרקש במרוקו, במלון ארבעה כוכבים, במחיר של החל מ-544 דולר לאדם, כולל ארוחת בוקר.

לבחריין מוצעת חבילה לשלושה לילות במלון חמישה כוכבים, החל מ-385 דולר כולל ארוחת בוקר, ולדובאי שלושה לילות במלון ארבעה כוכבים, במחיר של החל מ-453 דולר, כולל ארוחת בוקר.

לבאטומי מוצעת חבילה לשלושה לילות, חצי פנסיון, החל מ-244 דולר ולרומא שלושה לילות במחיר של החל מ-270 דולר. כמו כן, לאתונה מוצעת חבילה לשלושה לילות במחיר של החל מ-244 דולר, לבופשט – החל מ-274 דולר ולסופיה – החל מ-254 דולר.

עומסים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
עומסים בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

"חג הקניות הבלאק פריידיי כבר מזמן לא מוגבל רק לאופנה או למוצרי חשמל, אלא גם לחופשות מעבר לים", ציינה סמנכ"לית השיווק והמכירות של ישראייר, הילה הרמלין. "השילוב של רמת מחירים נמוכה של הטיסות ובתי המלון בחו"ל, כששערי הדולר והיורו נמוכים מאוד למול השקל, מאפשרים לרכוש עכשיו חופשות משתלמות במיוחד", הוסיפה.

גם חברת אל-על יצאה במבצעים לרגל הבלאק פריידיי, בהנחות של עד 40% ליותר מ-20 יעדים. המבצעים יימשכו עד ה-29 בחודש. בין המבצעים המוצעים באל על: טיסות לאתונה במחיר של 89 דולר, לברלין – 169 דולר, לרומא – 199 דולר, לברצלונה ולאמסטרדם – 299 דולר ולמיאמי וניו יורק – 529 דולר.

באל על הבהירו, כי כרטיסי הטיסה שבמבצע יהיו תקפים להמראות מישראל החל מה-1 בינואר 2022 ועד ל-26 למרץ, כאשר מחירי המבצע לאירופה ויוהנסבורג הם לכרטיסי טיסה, אשר אינם כוללים הושבה ומזוודה.