אחרי מחלוקות רבות בנוגע לסוגיית אבטחת התעופה הישראלית בדובאי, סוף כל סוף אפשר חזרו הטיסות לאמירויות! אם עוד לא הזמנתם כרטיסים לחופשת הפסח הקרובה, או אפילו לסתם סוף שבוע מפנק, ריכזנו עבורכם את חבילות הנופש והטיסות הכי שוות - כך שתוכלו להמריא מבלי לקרוע את הכיס. כמה מחברות התעופה והזמנת החופשות הכי מצליחות בארץ סיפקו עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לצאת לחופשה המושלמת:

קבוצת גוליבר, שאחראית על אתרי הזמנות החופשה Travelist, חוליו וגוליבר, מספקת חבילות נופש משתלמות במיוחד הכוללות טיסה לדובאי, בתי מלון וארוחת בוקר. אם תכננתם ועדיין לא רכשתם חופשה לחג פורים הקרוב, דוגמה לחבילת נופש מוצלחת במיוחד היא בין התאריכים ה-17-20.03 במלון ארבעה כוכבים שמתחילה במחיר של 518 דולר לאדם. 

בנוסף, תוכלו למצוא באתר החברה טיסות הלוך-חזור ישירות לדובאי, במחיר של פחות מ-200 דולר לאדם. למשל, אם תמריאו עם קבוצת גוליבר בין התאריכים ה-29.04 עד ה-04.05, תוכלו ליהנות ממחיר משתלם של 194 דולר לאדם. 

דובאי (צילום: Mandarin Oriental Jumeira)
דובאי (צילום: Mandarin Oriental Jumeira)

קבוצת אמסלם טורס מציעה חבילות נופש המשלבות טיסה ישירה לאבו דאבי, כולל מזוודה של עד 20 ק"ג לנוסע, אירוח במלון, ארוחת בוקר ואפילו כניסה חופשית לשלושה פארקים נבחרים. חבילות הנופש צפויות להיערך בשני מועדים: בין ה-11-18.04 או בין ה-18-25.04 ותתאפשר בחירה בין המלונות קראון פלזה, רוטנה, הילטון, WB ו-W. 

WB מלון הקונספט הראשון של וורנר ברוס  (צילום: יחצ חול)
WB מלון הקונספט הראשון של וורנר ברוס (צילום: יחצ חול)

דוגמאות לחבילות נופש בהרכב של שני מבוגרים + שני ילדים היא חבילת HOTEL CROWNE PLAZA YAS ISLAND, במלון 4 כוכבים. מחיר לאדם בחדר זוגי עומד על החל מ-1,199 דולר ואילו מחיר לילד עד גיל 12 עם שני מבוגרים בחדר עומד על 795 דולר. כמו כן, חשוב שתדעו שעלות ממוצעת לכל פארק שעשועים באבו דאבי עומדת על כ-80 עד 100 דולר לאדם, מה שבהחלט צריך להילקח בחשבון בהזמנת חופשה משפחתית. 

חברת ישראייר מציעה חבילות נופש לדובאי במחירים משתנים, כאשר המחיר מוצג בהרכב של שני מבוגרים בחדר. כל חבילת נופש כוללת מספר לילות לבחירתכם, טיסות ישירות הלוך וחזור, ארוחת בוקר וכבודת יד בלבד. דוגמה לחבילת נופש משתלמת של "ישראייר" היא בין התאריכים 03-08 באפריל לחמישה לילות במלון Hyatt Regency Dubai Deira שנמדד בחמישה כוכבים. חבילת נופש זו עומדת על מחיר של 667 דולר לאדם. 

בנוסף, חברת הטיולים של ישראייר "בשביל הזהב", מציעה טיולים מאורגנים לדובאי, הכולל מסלול של שמונה ימים ושבעה לילות מלאים באטרקציות הכי שוות שיש לעיר האמירתית להציע. בין המקומות בהם תבקרו כחלק מהטיול המאורגן: קניון דובאי, האקווריום, הבורג' חליפה, מוזיאון תרבות האיסלאם, תערוכת אקספו העולמית, מסגרת דובאי, גן הנס, ספארי ג'יפים מדברי, מוזיאון הלובר ועוד רבים וטובים שיהפכו את החוויה למושלמת. 

מועדי הטיול: 
29/03 עד 05/04 – 2175 דולר לאדם בחדר זוגי
12/04 עד 19/04 – 2220 דולר לאדם בחדר זוגי (ללא ביקור בתערוכת האקספו)
19/04 עד 26/04 – 2220 דולר לאדם בחדר זוגי (ללא ביקור בתערוכת האקספו)

חברת ארקיע מספקת גם כן חבילות נופש, הנמדדות על פי מחיר לאדם בחדר זוגי. כל חבילה מותאמת על פי כמות הימים ודירוג המלונות בתאריכים משתנים. דוגמה לחבילת נופש משתלמת היא בין התאריכים 04-07 באפריל, הכוללת שלושה לילות במלון שרתון גרנד שבדובאי, ארוחת בוקר וטיסות ישירות הלוך וחזור.