בצל פגישת הרצוג-ארדואן: על רקע ההפשרה ביחסים עם ישראל, נרשם בשבועות האחרונים גידול של עשרות אחוזים בהזמנת חבילות הכוללות טיסות ובתי מלון בטורקיה.

"עוד לפני ביקורו של הנשיא חיים הרצוג עלייה משמעותית של כ-30% בהזמנות מצד כלל המגזרים לנופש ביעדי טורקיה, כאשר שיא ההזמנות מתנקז סביב חג הפסח לריזורטים משפחתיים באזור אנטליה וגם מרמריס חוזרת עם שלל טיסות ישירות, כך שהקיץ הקרוב צפוי להיות בסימן החזרה לנופש בחופים המדהימים של טורקיה", סיפר סמנכ"ל חברת קשרי תעופה, ניר מזור.

בקשרי תעופה מציעים בין ה-17 ל-20 בחודש חבילה הכוללת שלושה לילות במלון חמישה כוכבים באנטליה, כאשר הכל כלול, במחיר של החל מ-361 דולר לאדם. בסוף שבוע, בין ה-24 ל-27 בחודש, מוצעת חבילה במחיר של החל מ-516 דולר לאדם ובחודש יולי חבילה כבר תעלה במחיר של החל מ-635 דולר לאדם.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת איסתא, טלי נוי, ציינה כי רואים עלייה של כ-15% בהזמנות מתחילת החודש. "ההודעה על חידוש היחסים בין המדינות, הסרת המגבלות בנושאי הקורונה והלירה הטורקית שמאוד נחלשה, הביאו לגידול".

"המחירים מאוד נוחים ומרכזי ההזמנות שלנו מוצפים בפניות להזמנות חופשות באיסטנבול ובאנטליה בפסח ולחודשי האביב. המחירים כרגע מאוד נוחים ויעלו בהתאם לביקוש", הוסיפה. באיסתא מציעים חבילה הכולל מלון חמישה כוכבים באנטליה, בין ה-3 ל-7 ביולי במחיר של 2,216 דולר לזוג בתוספת שני ילדים.