שנים רבות התרגלו הישראלים לאירועי חתונה גדולים באולמות ובגני האירועים הפזורים ברחבי ארץ. עם תחילת התפשטות נגיף הקורונה לפני כשנתיים, השתנתה חווית האירועים, וישראלים רבים נאלצו לצמצם את כמות המוזמנים לחתונה ולשנות את מיקום האירוע. ועדיין, רבים מעדיפים לוותר על החתונה בישראל, המתקשרת לרבנות והדתיות, ולחוות את היום המיוחד בחייהם עם המשפחה והחברים הקרובים באירוע שונה ממה שאנחנו מכירים בארץ.

לקראת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2022, שתתקיים באקספו תל אביב בתאריכים 29-30 במרץ, אספנו בשבילכם את המקומות היפים ביותר להתחתן בהם מחוץ לגבולות ישראל:

בין שדות הלבנדר בספרד

אם אתם מתכננים חתונה בניחוח ספרדי ומעוניינים לקחת את הקרובים אליכם לחוויה שלא יישכחו כל חייהם, המקום הזה הוא בדיוק בשבילכם. אזור אלקריה (Alcarria) שבספרד, הנמצא במרחק שעתיים נסיעה מעיר הבירה, מדריד, מציע מגוון רחב של נקודות מיוחדים ויפים במיוחד, בהן החופה שלכן תראה מדהימה ביופייה. לצד שדות לבנדר סגולים, בעלי ריח מהפנט, תוכלו להקים את החופה הלבנה ולגרום לאורחים לכן לקנא.  

שדות הלבנדר בספרד (צילום: לשכת התיירות של ספרד)
שדות הלבנדר בספרד (צילום: לשכת התיירות של ספרד)

חתונה מרוקאית בעיר הכחולה

העיר שפשאוון (Chefchaouen), נבנתה על צלע הר שנמצא בצפון מערב המדינה, זכתה לכינוי "גן העדן על ההר". כאשר תגיעו לעיר, תזכו למראה מדהים ביופיו של בתים כחולים, סמטאות צרות ומפותלות והזדמנות להכיר את התרבות והקולינריה הייחודית של האזור. העיר מציעה אווירה מיוחדת וקסומה ושבמראית עין חלקכם תרגישו בחלום.  מסביב להרים, ניתן למצוא מגוון מסלולי טיול, המציעים נקודות מיוחדות לביצוע אירוע החופה ולטייל עם האורחים. 

מרוקו או מיקונוס? (צילום: Shutterstock)
מרוקו או מיקונוס? (צילום: Shutterstock)

חתונה אקזוטית באי פיליפיני

אם אתן רוצות חופה אקזוטי מיוחדת ביופייה, בין הרים מלאי בעצים, היעד הזה הוא ללא ספק המקום בו אתן צריכות להתחתן. העיר אל- נידו (El-Nido) באי פאלוואן (Palawan), המרוחק כ-420 קילומטרים מהבירה מנילה, הוא גן עדן טרופי ומיוחד במדינת בה כמות האיים היא הגדולה בעולם. בחופים הלבנים של האי, תוכלו לקיים את החופה שלכם ולסיום תוכלו להפליג עם האורחים שלכם בין האיים המרשימים בעולם, שזכו לתהילה ושבחים מצד מיליוני תיירים מרחבי העולם, ובניהם גם הישראלים.  

אל נידו שבפליפינים (צילום: לשכת התיירות של הפיליפינים - אירוון לים)
אל נידו שבפליפינים (צילום: לשכת התיירות של הפיליפינים - אירוון לים)

היסטוריה אדריכלית עוצרת נשימה בפורטוגל

ארכיטקטורה מימי הביניים, רחובות מפותלים וסמטאות צרות ומיוחדות, הם רק חלק מההיצע שיש לעיר הבירה של פורטוגל, ליסבון (Lisbon), להציע לתיירים הישראלים. מזג האוויר של ליסבון, נוח בכל עונות השנה וההגעה למדינה היא פשוטה למדי. בין החופים המדהימים והרחובות עוצרי הנשימה, תוכלו לקיים את החופה, שתשאיר את האורחים שלכם פעורי פה. לאחר אירוע החופה, תוכל להמשיך לטייל עם אורחיכם בין אטרקציות מודרניות צבעוניות ומלאות חיים.   

היטוריה פורטוגלית מרהיבה (צילום: pexels)
היטוריה פורטוגלית מרהיבה (צילום: pexels)