רשת מלונות אפריקה ישראל הפכה לראשונה בארץ המפעילה מפתחות דיגיטליים בחדרים, ותעניק שירות מהיר לאורח, שיכול לבצע צ'ק אין אונליין מהבית, הכולל תשלום, ולקבל ישירות לנייד מפתח דיגיטלי לחדר אשר באמצעותו הוא חוסך את זמן ההמתנה בתור בקבלה, תהליך הרישום הידני, התשלום וכו'. באמצעות השירות, האורח יכול להגיע ישירות מפתח המלון אל המעליות, לעלות לחדר ולפתוח את החדר באמצעות הנייד.

באפשרות האורח לצפות בכל עת בפרטי ההזמנה שלו ולחסוך את השיחה למרכז ההזמנות לווידוא ההזמנה או פרטיה. 

בנוסף, הממשק מאפשר רכישת מתן שירותים נוספים כגון שירות חדרים, הזמנת מגבות לחדר, חבילות פינוק, טיפולי ספא, הורדת ערוץ ספוטיפיי חינם עם כל רשימות ההשמעה של המותג VERT במגוון רשימות השמעה המתאימות לכל קהל מאזין ועוד.

יש לציין כי הטכנולוגיה הדיגיטלית הינה ללא התחייבות להורדת אפליקציה, ניתן להשתמש במערכת בעזרת הדפדפן המועדף על האורח, כל הממשק עובד בהתאמה בערוץ התקשורת הנוח לאורח – צ'אט, ווטסאפ וכו' ובשפה שהאורח דובר, מה שמסייע בהתקשרות והתאמת ציפיות גם אל מול האורחים שמגיעים מחו"ל. 

הרשת מאפשרת לכל אורח לחוות את המלון בדיוק על פי הזמנתו. הממשק יזהה עפ"י ההזמנה באם מדובר בחופשה משפחתית, יציע את שעות פעילות מועדון הילדים וההופעות בבריכה או לחילופין שעות שיא בבר שלנו לזוגות.

כל המלון בכף היד (צילום: אסף פינצ'וק)
כל המלון בכף היד (צילום: אסף פינצ'וק)

שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנחנו שמחים להשיק היום, לראשונה בישראל,  חווית שירות דיגיטלי מיוחדת עבור אורחינו אשר תפשט את תהליך ההזמנה, הצ'ק אין והתשלום ואפילו את הכניסה לחדר. אנחנו כרשת מלונות אפריקה ישראל והמותג  VERT במיוחד, התחייבנו לעבודה PAPER LESS מה שהוביל אותנו לפתח עבור  האורחים שלנו חוויה טכנולוגית, שכולה פיתוח כחול-לבן".

דוד מזומן, מנכ״ל חברת Duve: "אנחנו שמחים וגאים לחבור לרשת VERT ולהגדיר מחדש את חווית האורח של העתיד. מהיום, אורחי המלונות ברשת VERT יזכו לחוויה דיגיטלית ייחודית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ותוך הקפדה ודגש על אירוח אישי המותאם לכל אורח הנגיש להם בכף ידם 24 שעות ביממה.

"חווית האורח הדיגיטלית הבאה בנוסף לקשר האישי בזמן השהות, מביאה להעשרת חווית האורחים וגילוי קל של כל האפשרויות הקיימות במלון ובסביבתו לחופשה עשירה וקלה הרבה יותר, ללא בירוקרטיות וללא גבולות, מרגע ההזמנה ועד הצ'ק אאוט.רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה חווית לקוח דיגיטלית המאפשרת לאורחי הרשת ליהנות משירותים שונים באמצעות ממשק דיגיטלי מיוחד, המאפשר לאורחי הרשת לבצע את ההזמנה ואת כל השירותים ישירות מהנייד", ציין עוד מזומן.