חוזרים לנפוש: לאחר שמגפת הקורונה פגעה בשנתיים האחרונות בצורה קשה בתיירות העולמית, נראה כי המצב חוזר לתקופת טרום המגפה. בעקבות כך, רשת CNN האמריקאית פרסמה את 11 יעדי התיירות המומלצים ביותר לשנת 2022 ויש במה להתגאות. לצד מדינות כמו צרפת, אוסטרליה, פנמה ויוון, גם ישראל נמצאת ברשימה. 

טיסה לאוסטרליה היא אינה דבר פשוט, אך ב-CNN בטוחים שתזכו לחוות שם מזג אוויר מושלם. לצד יעדים מרתקים כמו העיר קיירנס, השער הצפוני של קווינסלנד, תוכלו גם לנפוש בכפר החוף פורט דאגלס ובאי המילטון. כמו כן, המליצו על איי ויטסאנדיי, ארכיפלג של 74 איים טרופיים מול חופי קווינסלנד וליד שונית האלמוגים הגדולה.

האולורו באוסטרליה (צילום: רויטרס)
האולורו באוסטרליה (צילום: רויטרס)

סינגפור היא אחת המדינות הקטנות והצפופות בעולם, והיא מורכבת מעשרות איים מול חופי חצי האי המלאי. אך ב-CNN אומרים, כי אל תתנו לגודל להרתיע אתכם, במדינה מחכים לכם אינספור פעילויות. כך למשל, תוכל לבקר באי פולאו אובין, בו תוכלו לחקור בתי גידול מגוונים ומגוון חיות בר. בנוסף, ניתן לבקר ברכסיים הדרומיים של המדינה, בה נמצאת רצועה של עשרות קילומטרים של שטחים פתוחים וירוקים.

בפנמה אשר ממוקמת במרכז אמריקה, תוכלו ליהנות מהרובע העתיק של פנמה סיטי ושלל אתרים שהם אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. חובבי הטבע ייהנו מהפארק הלאומי והר הגעש במחוז צ'ירקי. הר הגעש הוא הפסגה ה-12 הגבוהה ביותר במרכז אמריקה, וביום בהיר ניתן יהיה לראות ממנו את האוקיינוס האטלנטי והשקט בו זמנית.

פנמה סיטי (צילום: אינג אימג')
פנמה סיטי (צילום: אינג אימג')

גם ישראל נמצאת ברשימה. על פי ההמלצה ב-CNN, בארץ הקודש תוכלו ליהנות משלל אטרקציות מרתקות. אלו, כוללים את עיר הנופש אילת אשר ממוקמת על חופי הים האדום ובמבצר במצדה. בהמלצה לא שכחו כמובן את ירושלים ואת תל אביב. על "העיר ללא הפסקה" נכתב כי היא עיר שוקקת, קוסמופוליטית וים תיכונית. בישראל תוכלו גם ליהנות מארוחות הבוקר השופעות והחומוס המפורסם.

יעדים נוספים שנכנסו לרשימה הם יוון, צרפת, בריטניה, הימות הגדולות המצויות באמריקה הצפונית, דיסני וורלד, ניו יורק ומונטריאול.