‎רשת מלונות vert השיקה לראשונה בישראל פסטיבל על טהרת הבריאות והוולנס, שלושה ימים של הופעות לוהטות של מוזיקאים מובילים ומוכשרים, סדנאות בריאות ונפש, יריד אוכל מגוון ועשיר הכולל תפריטים טבעוניים, דוכני אמנים ויוצרים מקומיים, מבחר עיסויים הוליסטיים, וים המלח.

‎הפסטיבל כלל הופעות של מיטב האומנים מוש בן ארי, להקת טיפקס, ANNA RF, טרומלפדוב ועוד, יריד אוכל מגוון ועשיר הכולל תפריטים שונים שיוצרו על ידי מומחי בריאות ויועצים קולינארים, סדנאות וולנס לאיזון הגוף והנפש. 

בין המנחים בפסטיבל, ריטה גולדשטיין (שגם מנחה את האירוע), גורו הבריאות והכושר אירה דולפין, השחקן שי אביבי שמעביר סדנאות משחק וזוגיות, מאמנת הכושר והעיתונאית, שרון ינובסקי עם ותק של 18 שנה, בפילאטיס ייעוץ לתזונה טבעית ומומחית לניקוי רעלים, ועוד מעל 50 סדנאות ב – 3 מתחמים עם מיטב המנחים והמאמנים בנוסף מתחם הספא המפנק של המלון מציע תפריט טיפולים מיוחד  לאורחי VERT Wellness Festival .

שי אביבי בפסטיבל הוולס (צילום: חגי שלום וניר דוידזיון)
שי אביבי בפסטיבל הוולס (צילום: חגי שלום וניר דוידזיון)

שרון אלון מנכ"ל חברת אפריקה ישראל מלונות המחזיקה במותגים, vert, קראון פלזה ואינדיגו אמר: ״רשת מלונות Vert הוקמה לפני כשנתיים כמותג חדש מבית מלונות אפריקה ישראל. המשמעות של המילה  VERT היא ירוק בצרפתית,  שם שנבחר מתוך שאיפה לייצר מותג שוחר קיימות, נושא שמאוד קרוב ויקר לליבי. והיבט שחשוב לדבר עליו, בייחוד במקום הזה שהוא אחד המיקומים הכי מיוחדים בעולם, ים המלח המרהיב.  Vert wellness festival מתבסס על שילוב בין כושר, תזונה וגם כמה פינוקים לנשמה. אנחנו מקווים להפוך את האירוע למסורת בשנים הבאות ושמחים על היענות המרשימה וכעת נמצאים עם הפנים קדימה לפרויקטים שיחשפו במהלך החודשים הקרובים המשלבים את עולמות הוולנס והנופש״.

‎את פסטיבל הבריאות הפיקו סורנטו בריאות & וולנס.