רבים מהישראלים כבר שריינו חופשות ארוכות ביעדים שונים בעולם, אך לאלו שמתכננים לטייל ולנפוש דווקא בארץ – באמצעות מומחי אתר zap Rest, אתר Weekend ואתר GROO, ריכזנו לכם את כל האטרקציות, המלונות והמסעדות בישראל שכדאי לכם לבקר בהם. תיהנו!

אזור הצפון 

מקומות לינה שווים 

אחוזת וילאר בראש פינה: פנינה אמיתית - מציעה סוויטות בוטיק מפוארות לזוגות ולמשפחות. מדובר במיני מלון בסגנון אירופאי הכולל חדרים זוגיים מפוארים ואינספור פינוקים באווירה שלווה. במתחם שני מפלסים בנויים הכוללים את הסוויטות ולובי מהודר עם פינת אוכל גדולה, מערכת ישיבה סלונית ויציאה לבריכה.

אחוזת וילאר מציעה לאורחיה מתחם משותף ומעוצב לישיבה חברתית בסלון נוח עם טלויזיה בלווין, פינת אוכל ל-10 סועדים ומטבח גדול המיועד לבישול וכולל תנור, מקרר, טוסטר אובן, מכונת קפה איכותית, כלי אוכל וכלי בישול. כמו כן המקום מציע בריכה גדולה (מחוממת בחודשים אפריל עד אוקטובר) תחת כיפת השמיים מול נוף גלילי עוצר נשימה, וג'קוזי ספא זרמים מחומם המתאים לשמונה רוחצים.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אחוזת וילאר (צילום: יחצ)
אחוזת וילאר (צילום: יחצ)

אחוזת הפירמידה - מתחם אירוח מפואר בגליל המערבי:  אירוח באחוזה מתאים למשפחות וקבוצות גדולות עד 40 אורחים. כמו כן, המקום מתאים עד ל-20 נפשות שרוצות אירוח בפירמידה פרטית ומשפחתית בסמוך לחצר הגדולה. אורחים מהמגזר הדתי ישמחו לדעת כי המקום מספק פרטיות מלאה ואפשרות לשימוש בפלטת שבת.

המתחם כולל בריכה צוננת וג'קוזי, מדשאה גדולה והמון משחקים לילדים. כמו כן, ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה במיטב הגבינות והמאפים הדרוזים ואף אפשרות לארוחת ערב בתיאום מראש עם המארח. בנוסף, ניתן לפנק את עצמכם בעיסויים וטיפולים עד למקום.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

וויו הוטל -.View Hotel במג'דל שמס שברמת הגולן: רק 10 דק' נסיעה לחרמון. מוזמנים לאירוח דרוזי חם הכוללת ארוחת בוקר, נוף מדהים למטעי רמת הגולן והחרמון, בריכה מחוממת בכל עונות השנה, ג'קוזי, סאונה ועוד. במלון 13 סוויטות יוקרתיות לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות. בנוסף, האירוח במלון כולל לובי עם קבלה פעילה 24/7, חדר גיהוץ, אינטרנט חופשי ומתחם ספא מפנק עם מגוון טיפולים (בתוספת תשלום). ניתן להזמין גם ארוחות צהרים וערב בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מלכי האוס באזור הגליל המערבי: מתחם אירוח יוקרתי עם וילה וגם סוויטות, לאירוח ייחודי וחוויתי לזוגות, משפחות וקבוצות. המתחם כולל 2 בריכות שחיה מחוממות בחורף - האחת לאורחי הווילה והשנייה לאורחי הסוויטות. 

ברחבת המתחם ריהוט גן יוקרתי, פינות ברביקיו, נופים מופלאים פתוחים לרווחה וסביבה שקטה. הסוויטות מעוצבות ומאובזרות בקפידה רבה לפינוק מושלם ולכל אחת מהן יציאה למרפסת פרטית.

מחירים: 1000₪ ללילה לזוג באמצע שבוע, ו-1,200₪ ללילה לזוג בסופ"ש עטורה בטבע ירוק עשיר ואוויר צלול.

מרינה רם - מתחם צימרים מפנק על גדות ברכת רם: מתחם הכולל 3 צימרים מושקעים ומוקפדים עם מתחם חוץ עשיר הכולל בריכה, עמדת גריל מקצועית, פינות ישיבה, נדנדות וכמובן נוף הצופה אל ברכת רם היפה. המתחם כולל 3 צימרים באווירה כפרית וחמה, המתאים לאירוח של עד 5 נפשות. במתחם החוץ, מוזמנים ליהנות ממרפסת זכוכית תלויה מעל האגם עם נוף להרים, למטע דובדבנים ולבריכת רם, בנוסף קיימת בריכת שחיה עם מפל, נדנדות, פינות ישיבה הפרוסות בשטח החצר, עמדת מנגל מקצועית ומאובזרת, מטבח חיצוני עם משטח עבודה וכיור, בר עם כסאות ועוד.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קמפינג מטיילים דפנה: בקמפינג מטיילים דפנה, ממתינים לכם 60 אוהלי פופ-אפ איכותיים מסוג קולמן, מוכנים לאירוח זוגות ומשפחות – אין צורך בהקמה, האוהל מחכה לכם מוכן – עם מזרנים. לאוהל כניסה מרווחת במיוחד, 3 חלונות ענקיים עם רשתות לאיוורור ועל כן הוא מתאים לשהייה גם באקלים הישראלי. במידת הצורך, האוהל עמיד נגד מים וגשם, אודות לדופן כפולה המגנה עליו מרטיבות ושומרת אותו יבש. בקמפינג דפנה לכל אוהל נקודת חשמל פרטית ופינת ישיבה צמודה. לנוחיותכם תאורה, שירותים ומקלחות, מטבחון משותף עם תאי קירור, כיורים, משטח עבודה וכיריים ופינות מנגל באזורים ייעודיים. (יש להביא עמכם את המנגל). את ארוחת הבוקר תוכלו לבשל בסמוך לאוהל או במטבחון המשותף, או להזמין בתיאום מראש ובתשלום נוסף ארוחת בוקר מהמלון ולהגיע לארוחת בוקר עשירה במלון מטיילים ארץ דפנה. 

אורחי קמפינג מטיילים דפנה נהנים מכניסה מוזלת בתשלום חד יומי לבריכת הקיבוץ בעלות של 60 ש"ח למבוגר או לילד. 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מטיילים דפנה (צילום: יחצ)
מטיילים דפנה (צילום: יחצ)

יהלום לבן בחרמון - White Diamond: מלון בוטיק במג'דל שמס שליד אתר החרמון, עם 14 חדרי אירוח מעוצבים לזוגות, משפחות ולקבוצות, חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר הכלולה במחיר, ארוחות צהרים וארוחות ערב (בתשלום נוסף) בסגנון דרוזי אותנטי. בקומת הגג של המלון, ישנה בריכה מחוממת ומקורה בכל ימות השנה עם תקרת זכוכית, ג'קוזי ספא ל-8 אנשים, מקלחת חיצונית ובריכת ילדים מגודרת.

משפחות יוכלו לנפוש בראש שקט וליהנות מבריכת פעוטות מגודרת, חדר שינה נפרד לילדים עם טלויזיה, סלון עם משחקי קופסא, ערוצי טלויזיה מרפסת באויר הפתוח ועוד.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אטרקציות שוות

שייט קיאקים חווייתי לכל המשפחה בנחל החצבני: שייט קיאקים מרענן במימיו הצלולים של נחל החצבני במסלול המיועד למשפחות (ילדים מגיל 5). השייט במים רגועים עם נוף מדהים משובץ בשלל פרפרים וציפורים.

מחיר: החל מ-68₪ 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קאייקים (צילום: יחצ)
קאייקים (צילום: יחצ)

שייט בסירת טורנדו - שמורת הטבע אכזיב וראש הנקרה: חוויית שייט קסומה עם איש צוות מיומן בסירות טורנדו מהירות מהלגונות הקסומות של חופי אכזיב, דרך שמורת הטבע הימית אכזיב ועד למרגלות ראש הנקרה. משם ניתן לצפות על קו הגבול ועל מצוק ראש הנקרה הנפרש. 

מחיר: 99₪ (גם בשישי) 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

גן החיות הלימודי בחיפה: אם אתם בדרככם לצפון, ניתן לעשות עצירה בגן החיות המדהים בחיפה עם מעל ל-100 מינים שונים של בעלי חיים (חלקם נדירים הנמצאים בסכנת הכחדה). תוכלו לגלות את עולמם הקסום של עשרות נחשים מישראל ומהעולם, הטיגריס הבנגלי, היעלים מעין גדי, הרקונים, עופות דורסים, דובים ועוד חיות רבות ומהפנטות. במקום פינת ליטוף ייעודית לחלק מהחיות והפעילות.

מחיר: 33.90₪ (גם בסופ"ש)

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קטיף דובדבנים ופירות יער בחוות הסוס והדובדבן, מושב אודם: חוויה מתוקה במיוחד ברמת הגולן עם אכילה חופשית של קטיף דובדבנים ופירות יער בחוות הסוס והדובדבן הפסטורלית. בשטח הראשי של החווה תיהנו מקטיף פירות יער, פינות ישיבה מוצלות, פינת חי, ליטוף סוסים, עולם הדבורים והופעות חיות ללא תוספת תשלום בסופי שבוע. החווה כוללת מטע עליון בו תוכלו לקטוף זנים מאוחרים של דובדבנים: מתוק, חמוץ, לבן ועוד. על הגדר המקיפה את המתחם ניתן לקטוף פטל אדום ושחור, תות שדה, אוכמניות ותות עץ פקיסטני.

מחיר: החל מ-18.90₪

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

איפה אוכלים?

מסעדת מטבלים, ראש פינה: מסעדת שף כשרה המגישה אוכל צמחוני, בשרים ודגים.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מיכאל - ביסטרו מקומי, לימן: בלב מושב לימן הפסטורלי שבגליל המערבי, תוכלו להתפנק עם ארוחה מעולה אצל מיכאל - ביסטרו שף, ממש כמו באזורים הכפריים של צרפת ואיטליה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

לבנט - Levant Restaurant & Café: מסעדה ובית קפה, הממוקמת בפינה קסומה בכפר בוקעאתא שברמת הגולן. המסעדה מציעה מנות המשלבות אוכל איטלקי קלאסי ואוכל מזרחי מלא טעמים. 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אל יאסמין - Alyasmeen restaurant: אם כבר מטיילים בצפון או מתכננים לבקר בחרמון, תכירו מקום לעצירת חובה במג'דל שמס: מסעדת אליאסמין. בואו לגלות את האוכל הביתי של המטבח הדרוזי! בתפריט מנות שמשתנות על בסיס יומיומי לצד מנות אותנטיות. אל תפספסו את המסעדה המשפחתית, הקטנה והמיוחדת. במקום יש מנות שמתאימות גם לילדים.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

גריל עץ - WOOD GRILL, ראש פינה: מסעדה מעוצבת, הצופה לנוף עוצר נשימה של עמק החולה, הכנרת והרי הגולן. המסעדה ממוקמת במלון מצפה הימים ומציעה תפריט עשיר ומבחר של בשרים איכותיים משופדים על ענפי עצים וצלויים על גריל פחמים, מבחר מנות ראשונות מסקרנות והכל על פי הקונספט Farm To Table "מהחווה לשולחן".

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אזור השרון/מרכז 

מקומות לינה שווים 

פנטהאוז סייז - אור עקיבא: אם אתם מחפשים נופש קסום באזור קיסריה, תמצאו את 'פנטהאוז סייז' החדש והענקי שממוקם באור עקיבא הסמוכה. הפנטהאוז מעוצב בסגנון מודרני-קלאסי ומאובזר בכל מה שתצטרכו לחופשה המושלמת. הפנטהאוז מיועד לנופש שקט ומלא פינוקים של זוגות, משפחות וקבוצות עד 8 אנשים.

באזור החוץ של הפנטהאוז תבלו שעות רבות ושם תפגשו במקלחת חוץ, מטבח חוץ (כולל כיור, גזיה, גריל גז ומכונת קרח), מיטות שיזוף, פינת ישיבה נעימה ובריכה שקופה הפונה אל נוף הים הכחלחל של קיסריה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אלורה זכרון: אל מול נוף הים התיכון, במיקום מבודד ושקט, שוכנת לה סוויטת 'אלורה זכרון'. סוויטה העטופה בנוף פנורמי וירוק מחדרה עד מבואות חיפה ומתאימה לאירוח רומנטי של זוגות, חגיגת ימי נישואין, אירועים מיוחדים ועוד. הסוויטה מתאימה לאירוח של עד 4 איש וכוללת בריכה פרטית ומרווחת, ג'קוזי ספא, ארוחת בוקר עשירה, וקליניקה לרפואה טבעית.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אחוזת זמארין: מלון בוטיק מעוצב בסטייל ייחודי הממוקם בתחילתו של המדרחוב המפורסם בזיכרון יעקב המעניק אירוח בהשראת עולם היין והיקבים.  במלון 11 סוויטות מאובזרות ומעוצבות בסטייל אורבני. כמו כן, ניתן למצוא מתחם ספא מפנק ומרגיע עם מגוון חבילות ספא זוגיות, עיסויים מקצועיים וימי ספא עם שלל פינוקים בתוך המלון.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מלון זמארין (צילום: יחצ)
מלון זמארין (צילום: יחצ)

סוויטות פלינה: מחפשים לצאת לחופשה רומנטית, אינטימית ומפנקת ולהישאר באזור המרכז?  הכירו את מתחם הסוויטות החלומי לזוגות "סוויטות פלינה" המזמין לשבור שגרה וליהנות מנופש בלתי נשכח בסוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית לכל יחידה, עמדת מנגל מאובזרת, ערסלים ועוד.

 מתחם אירוח עם 2 סוויטות מאובזרות ובעיצוב Open Space לזוגות בלבד!

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מלון ורה – The Vera Hotel: המלון, השוכן במרכז תל אביב, מציע מגוון חדרי אירוח המתאימים לזוגות, מטיילים, ובודדים למטרות פנאי ואורח חיים עסקי. בגג המלון תהנו ממרפסת נוף ענקית המשקיפה לכיוון העיר ובה מיטות שיזוף, שולחנות ופינות ישיבה נעימות.

חדר הטיפולים המפואר שבמלון מציע לאורחיו מגוון טיפולים מקצועיים, המבוצעים על ידי מעסים מומחים, שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת וישרו עליכם אווירה של רוגע ושלווה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אטרקציות שוות

חמי געש - יום כיף במרחצאות טבעיים, בריכה וסאונות: בילוי באתר המרחצאות, הספא והנופש "חמי געש", הנמצא במרכז הארץ ובמרחק נסיעה קצר מכל מקום. האתר חולש על 18 דונם באווירה פסטורלית, עם מדשאות מוריקות, מרחבי דשא שלא נגמרים, מבחר גדול של בריכות מים ומסדרונות רחבים ומאווררים. מרחצאות געש הם עולם אקסקלוסיבי של פינוק לגוף ולנשמה.

מחיר: החל מ-82₪ 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

חמי געש (צילום: יחצ)
חמי געש (צילום: יחצ)

השכרת טרקטורון או תומקאר - טרקטורוני לכיש: חוויה מושלמת לזוגות או קבוצת חברים, שאוהבים טיולים מיוחדים: בואו לנסוע בשטח הפתוח, ללא מדריך ובשבילים שרק רכב שטח אמיתי יכול להגיע אליהם.

מחיר: החל מ-318₪

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

סיור רכיבה עם Ezraider בת"א כולל הדרכה: סיור רכיבה כ-60 דקות על Ezraider כולל הדרכה במבחר מסלולים בתל אביב. * ניתן לשדרג לסיור 75 דקות ביפו העתיקה בתשלום מול בית העסק. 

מחיר: החל מ-149₪ (גם בשישי)

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

בריכות, מזרקות מים ומתקני ספא: כניסה לקאנטרי אליצור נתניה- מבלים את עונת הרחצה בקאנטרי אליצור, נתניה: בריכה עם מגלשת מים ובריכת פעוטות עם מזרקות מים, מגרשי טניס, ג'קוזי ענק, מתקני שעשועים ועוד.

מחיר:  החל מ-42 ₪ (לכניסת יחיד)

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

איפה אוכלים?

נילי בית יין, זכרון יעקב: נילי היא מסוג המסעדות שפשוט קשה לתאר אותן במילים, אולי זה האזור או העיצוב הפנימי שפשוט משרים הרגשה של בית ויוצרים מעיין בילוי מושלם מלא באוכל טוב וכשר למהדרין ושירות אישי עם חיוך! בתפריט תמצאו מגוון מנות החל מארוחות בוקר ישראליות עם ביצים וסלט ועד לרולים של סושי אותנטי – שווה להציץ.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מריפוסה, קיסריה: מסעדת מריפוסה בקיסריה היא מסעדת שף (קונספט) המגישה בשרים, דגים ופירות ים. מסעדת מריפוסה פתוחה בשבת ואיננה כשרה. המסעדה נמצאת במתחם מועדון הגולף בקיסריה: מדשאות ירוקות אינסופיות מקיפות את המקום ותורמות לאווירה הנינוחה. לקוחות מריפוסה נהנים ממטבח המשלב יצירתיות, עם הקפדה על חומרי גלם והכנה קפדנית של המנות.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

פונדק הצלבנים, קיסריה: פונדק הצלבנים שוכנת מול הים, בנמל קיסריה העתיק, ומציעה תפריט ים-תיכוני מגוון ומפתיע, הכולל שלל מאכלים טריים.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קוקו במבינו - CoCo BamBino: חגיגה איטלקית שמחה ותוססת של שף טום אביב והמסעדנים איתי ביטון ואורי רז המסעדה זכתה בפרס הבר-מסעדה הטוב ביותר במסגרת פרסי Best of Rest של אתר Zap Rest.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אזור ירושלים

ח'אן עין כרם מלון בוטיק: ח'אן עין כרם הוא מלון בוטיק קטן ואישי הממוקם במבנה אבן ערבי מהמאה ה-19. בח'אן יחכו לכם חדרי אירוח וסוויטות מרווחים בעלי אופי וצביון ייחודיים: חדרים שעוצבו לאירוח זוגות וסוויטות משפחתיות נדיבות ורחבות ידיים. בכל חדר תמצאו מרפסת הפונה לנוף מרהיב, גן פרטי או פטיו פתוח לשמיים. בנוסף מציע הח'אן לאורחיו מסעדה חלבית כשרה בה מוגשות ארוחות הבוקר וארוחות שף, מעשה ידיה של שפית חמדת גולדברג, מרפסת ציבורית המשקיפה לנוף המרהיב של עין כרם והרי ירושלים ופינות חמד נוספות המעניקות לאורחינו חוויית עיצוב ואדריכלות מעוררת השראה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

ממילא סוויטת יוקרה - Mamilla luxury suite: סוויטה מרווחת ומעוצבת בלב ירושלים עם קומת גלרייה מהממת וג'קוזי. בתיאום מראש ובתוספת תשלום, תוכלו להשלים את החוויה עם עיסויים וטיפולי ספא בתיאום מראש  וארוחת בוקר קונטיננטלית או ארוחת בוקר בסגנון א-לה-קארט בבית הקפה הסמוך. 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מלון נואל - Hotel Noel: מלון בוטיק לזוגות- בלב מדרחוב בן יהודה השוקק במרחק 5 דקות הליכה משוק מחנה יהודה ו-20 דקות הליכה מהכותל, ניצב בית מלון בוטיק עם חדרים מסוגננים ומהודרים לזוגות אוהבים - חופשה ירושלמית רומנטית במיוחד!

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מלון נואל (צילום: יחצ)
מלון נואל (צילום: יחצ)

אטרקציות שוות

מוזיאון הטבע התנ"כי בית שמש: סיור במוזיאון הטבע התנ"כי בבית שמש, אורך הביקור כשעה וחצי. הסיור כולל הדרכה מוקלטת מפי מומחה, מפגש עם בעלי חיים אקזוטיים ותצוגות שונות מעולם הטבע בתנ"ך ובארץ ישראל. מוזיאון הטבע התנ"כי הוא מקום אידיאלי עבור משפחות המחפשות חוויה המשלבת הנאה ולמידה. מבקרי המוזיאון פוגשים מגוון גדול של בעלי חיים ולומדים באמצעות סיורים אינטראקטיביים (הנערכים בעברית או באנגלית) על ההיסטוריה של הטבע ביהדות ובארץ ישראל. 

מחיר: החל מ-35₪

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מוזיאון הטבע (צילום: יחצ)
מוזיאון הטבע (צילום: יחצ)

כניסה לפארק מיני ישראל, לטרון: מבקרים בפארק מיני ישראל עם מגוון הפעלות לכל המשפחה הכוללות הצגות של איציק הליצן, חידון שלטים אינטראקטיבי, סיור חווייתי באוהל המקדש, פינות יצירה והפעלת חץ וקשת. 

מחיר: החל מ-54₪ (גם בשישי)

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

השתתפות בסדנת פסיפס בזכוכית בארט גלאס, ירושלים: טכניקה דומה מאוד לפסיפס באבן החל מהתכנון ועד הדבקת חלקים קטנים באמצעות דבק אך במקום חלקי אבן משתמשים בפיסות זכוכית. טכניקה זאת מאפשרת ליצור גם תמונות קיר וניתן לקשט חלונות ודלתות באמצעות זכוכיות צבעוניות ושקופות.

מחיר: 129₪

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

איפה אוכלים?

מלה ביסטרו - Mala Bistro: "מלה ביסטרו" היא מסעדה בירושלים הממוקמת בעין כרם הכפרית והקסומה. התפריט מבוסס על מנות ירושלמיות וחומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים. המסעדה עצמה ממוקמת בבניין עתיק, כאשר בתקופת קום המדינה נמצא בו אוצר של זהב, ממש כמו באגדות. כל הקונספט העיצובי של המסעדה שופץ אך שמר על הרוח הארכיטקטונית המקורית.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

ג'קו סטריט - JACKO'S STREET, מחנה יהודה, ירושלים: מסעדת שף כשרה בירושלים בשוק מחנה יהודה שתפתיע אתכם עם מנות מפתיעות כמו רביולי כורדי, פריקסה טונה וברוסקטת אסאדו. המסעדה זכתה בפרס המסעדה הכשרה הטובה ביותר במסגרת פרסי Best of Rest  של אתר Zap Rest. 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קפה קדוש, ירושלים: קפה קדוש נפתח בעיר הבירה ירושלים בשנת 1967, ומאז הפך למוסד ירושלמי וותיק, ואחד מבתי הקפה הפופולריים ביותר בעיר. המקום מעוצב בסגנון אירופאי נעים, ומשרה אווירה ביתית. בתפריט של קפה קדוש תמצאו טעמים שונים ומגוונים, והוא מציע מגוון של מנות פסטה טריות, דגים טריים ומעושנים, קישים, לזניות, סנדויצ’ים, מאפים וקינוחים. המסעדה זכתה בפרס מסעדת הקינוחים הטובה ביתר במסגרת פרסי Best of Rest  של אתר Zap Rest.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

קפה קדוש (צילום: יחצ)
קפה קדוש (צילום: יחצ)

אזור דרום

חוות נחל הרועה: סוויטות אבן יוקרתיות המתאימות לאירוח זוגות, לכל סוויטה בריכה פרטית ומחוממת. בואו ליהנות מחוויה מדברית יוצאת דופן באווירת חופש מושלמת, עם השקט המוחלט שמסביב והאוויר הנקי של רמת הנגב. האירוח בחווה מיועד לזוגות המחפשים מקום רומנטי וייחודי, המשלב עיצוב מפואר עם השפע שמציע הטבע. 

האירוח המפנק כולל גם ארוחת בוקר טרייה המוגשת ישירות לסוויטות. בנוסף, כשתגיעו תיהנו מקבלת פנים חמה במיוחד הכוללת יין, שתיה קלה ובירות, סלסלת שוקולד, פיצוחים, סלסלת מאפים, סלסלת פירות, עוגה תוצרת בית, סט נרות ריחניים, סט סבונים ומוסיקה מרגיעה להעשרת החופשה ולחוויה מושלמת.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

חוות הרועה (צילום: יחצ)
חוות הרועה (צילום: יחצ)

סמבטיון מצפה רמון: 'סמבטיון' הוא מתחם אירוח מיוחד במינו הממוקם במצפה רמון המציע חווית נופש ייחודית ומלאת רוגע. 6 חדרים משפחתיים כוללים תקרה גבוהה ועיצוב כפרי קסום במיוחד. בנוסף במתחם החוץ תוכלו למצוא מג'קוזי ספא זרמים המתאים ל-6 אנשים, שכשוכית מרעננת, בריכת ילדים, סאונה יבשה הנמצאת במבנה שנוצר בעבודת יד, פינות ישיבה מעץ וזולה נעימה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אטרקציות שוות

מרכז המבקרים החווייתי פארק יטבתה: בילוי כייפי וטעים לכל המשפחה בפארק ופונדק יטבתה שם תגלו את סודות הטעמים האהובים וליהנות ממגוון פינות משחק, פעילויות ואתגרי חוויה. 

מחיר: החל מ-40₪ 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

כניסה למתחם השלג, היכל הקרח Ice peaks בבאר שבע: חולמים לבנות איש שלג? הקיץ הזה יש לכם הזדמנות! בהיכל הקרח Ice peaks בבאר שבע - קריר כל השנה! בואו ליהנות ממתחם השלג הקסום ובו הר שלג הנערם ממתקן מיוחד המייצר שלג מול עיניכם. במתחם תוכלו לבנות דמויות שלג, להצטלם עם דמויות הקרח האהובות שיסתובבו במקום וליהנות מהמוזיקה הכייפית.

מחיר: החל מ-13₪ 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

מתחם השלג (צילום: יחצ)
מתחם השלג (צילום: יחצ)

הפלגה זוגית רומנטית מהמרינה הכחולה, אשדוד: דייט מושלם על הים עם 'בא לי שייט' במרינה אשדוד: הכולל יין, פינוקים, מוזיקה ונוף ישיר אל האופק. אופציה להפלגת שקיעה ללא תוספת תשלום.

מחיר: החל מ-549₪ 

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

הופעות של נועה קירל ואנה זק ברשת מלונות אסטרל, אילת: אם כבר נוסעים לחופשה באילת אז שתהיה עם אטרקציה תרבותית לילדים. חופשה ברשת על בסיס לינה וארוחת בוקר, נוף מדהים להרי אדום, בריכה, חדרי ילדים ועוד במלון אסטרל וילג'.

מחיר: זוג+2 בתאריכים 7.8-4.8 החל מ- 4,964 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל כניסה להופעה של נועה קירל ב-4.8 במלון מלכת שבא. זוג+1 בתאריכים 4.8-31.7 החל מ- 5,495 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל כניסה להופעה של אנה זק ב-3.8 וב-4.8.
ניתן גם להזמין הרכבים אחרים או תאריכים אחרים. 

לחץ/י כאן לפרטים והזמנה

מלון מלכת שבא (צילום: סימפלקס)
מלון מלכת שבא (צילום: סימפלקס)

איפה אוכלים?

לה קוצ'ינה, אילת- מסעדת לה קוצ'ינה היא מסעדה המביאה את הטעמים המיוחדים והניחוחות של המטבח הטוסקני. למעשה, המסעדה עצמה בנויה כבית איטלקי מסורתי, ולכן היא מחולקת בצורת הישיבה לפי חדרים. אתם יכולים לשבת ב"מטבח", ב"סלון", ב"מרפסת" או אפילו ב"חדר אורחים" מיוחד, ממש כאילו התארחתם אצל משפחה בטוסקנה הקסומה.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

לה קוצ'ינה (צילום: יחצ)
לה קוצ'ינה (צילום: יחצ)

אווז הזהב, ביג, באר שבע: מסעדת אווז הזהב בבאר שבע מגישה אוכל צמחוני, בשרים ודגים. התפריט באווז הזהב מאוד מגוון ותוכלו למצוא בו: קבב הבית, פילה בקר, פרגיות, סטייק אנטריקוט, כבד אווז וצלעות כבש. לצד הבשר המשובח, תמצאו באווז הזהב מגוון סוגי סלטים טריים: סלט אבוקדו, כבד קצוץ, סלט חצילים פיקנטי ועוד.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה

אולה - Olla, אילת: מסעדת אולה נבחרה כמסעדה המומלצת ביותר על ידי גולשי "זאפ רסט". מסעדת אולה מביאה לכם מגוון של ארצות, ניחוחות וטעמים, בתפריט עשיר, חובק עולם וכשר. המטבח של אולה הינה חוויה חובקת עולם של אנינות וטעם. באולה ניקח אתכם למסע קולינרי לצרפת, איטליה, ספרד, אורוגוואי, יוון, פרו, ארגנטינה, ניו יורק ומרוקו.

לחץ\י כאן לפרטים והזמנה