הקיץ כבר נגמר, אך תקופת החגים כבר ממש כאן. לאחר תקופה עמוסה בשדות התעופה ברחבי העולם ותקופה לא פשוטה עבור הטסים וחברות התעופה, נראה כי בתקופה הקרובה המצב ישתפר. עלפי אתר מעקב הטיסות FlightAware, החל מתחילת החודש, שיעור ביטול הטיסות עמד על 0.6%, בלבד, לעומת 2.2% בשיא הקיץ. אז מי הם שדות התעופה עם שיעור עיכוב הטיסות הגבוה ביותר? הנה הרשימה המלאה.

נתחיל עם ארה"ב. במקום העשירי נמצא שדה התעופה שארלוט דאגלס עם 27.2% מהטיסות שיצאו בעיכוב. מיד אחריו, שדה התעופה הבינלאומי בדנבר עם 27.5%, במקום השמיני, שדה התעופה הבינלאומי בדלאס עם 28.3%, במקום השביעי דאלאס לאב עם 29.1% ובמקום השישי, שדה התעופה הבינלאומי ניוארק עם 30.4% מהטיסות שיצאו בעיכוב.

מטוסים של חברת התעופה KLM ההולנדית (צילום: REUTERS/Piroschka van de Wouw)
מטוסים של חברת התעופה KLM ההולנדית (צילום: REUTERS/Piroschka van de Wouw)

כמו כן, במקום החמישי, ניתן למצוא את שדה התעופה הבינלאומי של לאס וגאס עם 31%, במקום הרביעי, שדה התעופה JFK הבינלאומי בניו יורק. במקום השלישי שדה התעופה הבינלאומי באורלנדו, במקום השני, שדה התעופה הבינלאמי בוושינגטון, ובמקום הראשון והלא מחמיא, שדה התעופה הבינלאמי בשיקגו, בו 37.7% מהטיסות יצאו בעיכוב במהלך הקץ האחרון.

ומה קורה בשאר העולם? במקום העשירי עם 37.8% מהטיסות שיצאו בעיכוב, נמצא שדה התעופה בוונקובר, במקום התשיעי שדה התעופה הבינלאומי באתונה עם 38.5%, במקום השמיני, שדה התעופה הבינלאומי במנצ'סטר עם 39% ובמקום השביעי, שדה התעופה הבינלאומי של מינכן עם 40.1%. מיד לאחריו, שדה התעופה הבינלאמי שארל דה-גול בפריז עם 41.6%.

בחמישייה הראשונה והלא מחמיאה, ניתן למצוא במקום החמישי את שדה התעופה גוטוויק בלונדון עם 42%, במקום הרביעי שדה התעופה הבינלאומי בליסבון עם 43% ובמקום השלישי את שדה התעופה הבינלאמי בפרנקפורט עם 44.5%. במקום השני נמצא שדה התעופה הבינלאומי במונטריאול עם 47.8% ובמקום הראשון, שדה התעופה בטורונטו עם 51.9% מהטיסות שיצאו בעיכוב בקיץ האחרון.