אילת מציע המון למטייל הישראלי גם בתקופת החורף. בחודשים הקרים, כשהעיר מתרוקנת מהמוני בני נוער רועשים וחבורות בליינים, זה זמן נהדר לחופשה משפחתית עם תוכן. במהלך חודשים אלה ובמשך כל ימות השבוע, מפעיל תאגיד התיירות את המיזם "101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת" אשר מציע למטיילים מגוון חוויות ללא עלות. זוהי הזדמנות מצוינת לגלות את אילת שמחוץ לחופים העמוסים, לפגוש את המקומיים, לקחת חלק בפעילויות אותנטיות שיוצרות חיבור בין המטיילים לקהילה.

רכיבת אופניים חשמליים באילת (צילום: ערן פורטל)
רכיבת אופניים חשמליים באילת (צילום: ערן פורטל)

"עולם התיירות כבר מזמן עבר שינוי, התיירים היום מחפשים חוויה מקומית יותר, אותנטית יותר וייחודית למקום, שמשלבת גם מפגשים אישיים והיכרות עם הפנים שמאחורי החוויה התיירותית. מתוך ההבנה הזו, יצרנו בתאגיד התיירות אילת את מיזם 101 חוויות, 0 שקלים אילת אחת, אשר מציע 101 חוויות חינמיות בכל ימות השבוע ולאורך כל היום בהן יוכלו המבקרים ליהנות מסדנאות יצירה, אימונים מול הים, סיורי טבע, צפרות וקולינריה" אומר יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת.

מיזם 101 חוויות יפעל עד מרץ, והיא כוללת שלל אפשרויות לכל גיל. בין הפעילויות: סדנת גלידה איטלקית, סדנת הכנת סביצ'ה, סדנת קוקטיילים לא אלכוהוליים או סיור ברים אלכוהולי, סדנת ציור על זכוכית, סדנת הכנת מובייל במבוק, סדנת קצב ותיפוף, סדנת נגינה על גיטרה, זומבה דאנס לכל המשפחה, יוגה מול הים, חתירת סאפ, טיול ריינג'רים במדבר, רכיבת אופניים חשמליים בהרי אילת, הפלגה בסירת זכוכית, ועוד.

בהרשמה מראש. לפירוט על כל החוויות והתאריכים: https://eilat.city/