חברת התעופה ארקיע וישראייר הודיעה היום (רביעי) כי תחזור להפעיל טיסות לטורקיה לאחר מעל 15 שנים בהן החברות הישראליות הפסיקו את פעילות הקו לחלוטין.

חברת ארקיע קיבלה את כל האישורים הנדרשים להתחלת הפעלת הטיסות, כאשר הטיסות לאיסטנבול יחלו ב-26.2.23 ולאנטליה לקראת חודש מרץ וחופשת הפסח. למעשה, ארקיע צפויה להפעיל ארבע טיסות שבועיות לאיסטנבול ובהמשך צפויה להיות טיסה יומית. מחירי הטיסות יחלו מ-120$ לכיוון.

כמו כן, ארקיע תציע גם חבילות נופש לשני היעדים, במגוון מלונות המתאימים למשפחות ולזוגות. דוגמא למחירי חבילות בחודשים פברואר ומרץ לאיסטנבול. שלושה לילות, כולל טיסות לאיסטנבול מלון Grand Yavuz Hotel,  ארבעה כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר יעלה החל מ-325$ לאדם בחדר זוגי. מלון  Eresin Topkapi Hotel חמישה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר יעלה החל מ-399$ לאדם בחדר זוגי.

ארקיע  (צילום: תומר נויברג פלאש 90)
ארקיע (צילום: תומר נויברג פלאש 90)

כאמור, גם ישראייר נערכת להפעלת 3-4 טיסות בשבוע לאיסטנבול החל מ-2.2.23 בימי ראשון, שני, רביעי, חמישי ושישי. מחירי הטיסות יחלו מ-119$ לכיוון. וישראייר תציע מגוון חבילות נופש ללקוחותיה כגון: Taksim Gonen ארבעה כוכבים, שלושה לילות החל מ-379$ לאדם בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר.

חבילה נוספת הינה במלון Barcelo חמישה כוכבים, שלושה לילות החל מ-499$ לאדם בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר. שני המלונות ממוקמים בלב העיר איסטנבול בכיכר טקסים ואהובים על הישראלים. בהמשך תרחיב החברה את החופשות גם לריזורטים באנטליה.

מטוס של ישראייר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
מטוס של ישראייר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

לדברי עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״לאחר המתנה של מספר חודשים ניתן האור הירוק להפעיל טיסות לטורקיה. יהיה בהחלט מרגש לראות את מטוסי ארקיע בשדות התעופה של איסטנבול ואנטליה. נציע מגוון רחב של חבילות - טיסה ומלון והכל תחת בית ומותג אחד חזק. אנו רוצים להודות לכל הגורמים ובפרט ליחידה הממלכתית לאבטחת טיסות ישראליות בחו"ל על המאמצים לפתיחת היעד".

גם הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר מסרה: "ישראייר מברכת על ההסכם פורץ הדרך במסגרתו החברות הישראליות יוכלו לטוס ליעד. איסטנבול הינה אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר  בקרב הישראלים ומשלבת מלונות מצויינים,מקומות בילוי ושופינג זול במיוחד כל זאת לצד טיסה קצרה המאפשרת קפיצה קטנה וזולה יחסית לחו"ל. ישראייר מברכת את כל הגורמים העוסקים במלאכה ובטוחה כי נופשים ישראלים רבים יפקדו את היעד בשנה הקרובה".

טורקיה היא היעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים, ואני מאמין שהקיץ הזה הם יחזרו לשם בהמוניהם", הוסיף מנכ"ל ארקיע, "המלונות המפוארים, הטיסה הקצרה והמחירים האטרקטיביים, כל אלה הופכים את טורקיה ליעד אופטימאלי לחופשות משפחתיות וזוגיות".