לאחר שמגבלות הקורונה נעלמו מחיינו, השנה הקרובה צפויה לתת מנוף חשוב לעולם התיירות והתעופה. גם התייר הישראלי צפוי להנות מכניסתן של חברות תעופה חדשות לישראל ויעדים חדשים שעד כה היו סגורים בפניו. בפתח השנה החדשה, רשת CNN פרסמה את בתי המלון הטובים והיוקרתיים ביותר בעולם לשנת 2023. מדובאי, דרך פריז ועד האיים המלדיביים - זו הרשימה המלאה.

האיים המלדיביים - Emerald Faarufushi Resort & Spa
המלון ממוקם על אי טרופי שופע בלגונה הצבועה בצבעי טורקיז באטול ראה. האורחים יכולים לבחור בין 38 הוילות האופנתיות, או 42 הווילות הממוקמות מעל מי האוקיינוס, כל אחת עם בריכת מים עמוקים פרטית. במקום יש גם ספא רחב ידיים, מרכז צלילה ואחד ממועדוני הילדים הגדולים ביותר במדינה. כמו כן, תוכלו להנות משפע מסעדות היוקרה. המחיר - החל מ-1,387 דולר לילה.

יפן - Hoshino Resort KAI Yufuin
המלון ממוקם למרגלות הר יופו במדינה, והוא שופע במעיינות חמים בסמוך לשדות האורז המפורסמים של העיר אויטה. המלון שנפתח בחודש אוגוסט האחרון, תוכנן על ידי האדריכל קנג'ו קומה, שנבחר על ידי מגין TIME למשפיע ביותר לשנת 2021. במלון, הכולל 45 חדרים בלבד, תוכלו להנות מסוויטות מפוארות, ומברכות העשירות במינרלים. מחיר - החל מ-250 דולר ללילה. 

לוס אנג'לס - Conrad
כשקבוצת מלונות היוקרה קונרד הגיעה לראשונה לקליפורניה, היא לא חסכה בדבר. המלון בעיר המלאכים, שנפתח בקיץ 2022, זכה לעיצוב המיוחד של האדריכל פרנק גרי. המלון כולל 305 חדרים מפוארים וכולל בתוכו שתי מסעדות שף ייחודיות. במלון גם תוכלו להנות ממתחם ספא יוקרתי, שמציע לאורחים את החידושים האחרונים בטכנולוגיית הבריאות. מחיר - החל מ-490 דולר לילה.

מקסיקו - The St. Regis Kanai Resort, Riviera Maya
העיצוב של המלון במיוחד שאב השראה מעולם הגיאומטריה וצביר הכוכבים פליאדות, אשר לו משמעות עמוקה בתרבות של בני המאיה. אתר הנופש החבוי בשמורת טבע של 620 דונמים, מחולק למעגלים מצטלבים שנבנו מקריסטל מחזיר אור. במלון 124 חדרי אירוח, הכוללים 24 סוויטות עם נוף ישיר לאוקיינוס, ו-23 וילות נוספות עם בריכות פרטיות. יש גם שני מגרשי גולף, מתחם ספא וחמש מסעדות יוקרה. מחיר - החל מ-1,1015 דולר. המלון ייפתח בחודש מאי הקרוב.

אוסטרליה - The Ritz-Carlton Melbourne
עם המעלית המהירה תוכלו להגיע במהירות היישר אל הלובי הממוקם בקומה ה-80. בבית המלון הגבוה ביותר ביבשת, אשר ייפתח ממש בקרוב (מרץ 2023) תוכלו להנות מ-257 חדרים וסוויטות מפוארות, ובנוף חסר תקדים על העיר. במלון גם תהנו מבריכת ה"אינסוף" וממרכז בריאות רחב ידיים הכולל סטודיו ליוגה, סאונה, שתי בריכות ושישה חדרי טיפול. מחיר - החל מ-450 דולר ללילה.

דרום אפריקה - The Homestead, Nambiti
בשמורת הטבע החבויה, תוכלו להנות מחוויה אקולוגית מרהיבה. המלון כולל 12 סוויטות מפוארות, המציע מגוון שיעורי צילום של בעלי חיים, טיולי רכיבה על אופניים, בישול עם מרכיבים מקומיים ויוזמות בר קיימא שונות. כמו כן, במלון יש גם בריכת "אינסוף" עם נוף אל הסוואנה. המלון צפוי להיפתח בסוף שנת 2023.

ארה"ב - Hotel Hanalei Bay, Hawaii
החדרים במלון המפואר כוללים ריהוט עץ משוחזר ושפע של צמחייה מקומית. מלבד הקיימות, המשיכה הגדולה ביותר של המלון היא מיקומו. הוא שוכן על מפרץ הנאליי, למרגלות הצוקים הנישאים של הר המקאנה ומספק נופים עוצרי נשימה ממרפסת השקיעה הסוחפת של המלון. מחיר - החל מ-1,164 דולר לילה.

דובאי - Atlantis The Royal
יש יוקרה ויש אטלנטיס. המלון המרהיב כולל בתוכו 795 חדרים מפוארים, 44 סוויטות עם בריכה פרטית ולא פחות מ-17 מסעדות וברים של השפים הטובים ביותר. תוכלו להנות מבריכת האינסוף בקומה ה-22 ולהרגיש כאילו אתם שוחים בעננים. המלון המפואר הוא גם ביתו של אקווריום המדוזות הגדול בעולם וחוף פרטי מושלם. מחיר - החל מ-1,443 דולר ללילה.

צרפת - Hôtel Dame des Arts, Paris
מלון הבוטיק החדש ברובע הלטיני של פריז מתגאה ב-109 חדרים מפוארים המעוצבים בקפידה עם ריהוט בהזמנה אישית ויצירות אומנות נועשות. תוכלו גם להנות ממרפסות הפונות למגדל אייפל וממסעדת פיוז'ן צרפתית הממוקמת בלובי המלון. כמו כן, במלון ישנו גם מתחם ספא, בו יגישו להם שמפניות וקוקטיילים, ונוף 360 מעלות של עיר האורות. המלון צפוי להיפתח בחודש פברואר 2023. מחיר - החל מ-337 דולר ללילה.

טורקיה - The Peninsula Istanbul
עם גנים מעוצבים ונוף מרהיב, המלון השוכן על גדות מיצר הבוספורוס, הוא מקום נהדר בלב ההומה של הבירה הטורקית. המלון כולל 177 חדרי אירוח מפוארים, המעוטרים בטקסטיל טורקי וחדרי רחצה רחבים. המלון גם מתהדר בספא מפואר עם חמאם, מסעדה על הגג ושתי בריכות שחייה הפונות אל הבוספורוס. המלון צפוי להיפתח בחודש פברואר הקרוב. מחיר - החל מ-653 דולר ללילה.