הגשם כבר פה ומזג האויר הסגרירי משתלט על חיינו לתקופה הקרובה ואין כמו טיפולי ספא חדשים כדי לחמם לנו את הגוף והנשמה. לרגל העונה הקרה רשת מלונות VERT מציעים תפריט טיפולי ספא חדש שמשלב שלל אלמנטים מחמאם טורקי, דרך אבנים חמות ועד שמן שקדים לעיסוי רקמות עמוק. יצאנו ביום גשום עם מטריה לבדוק את הספא במלון VERT לגון נתניה לשמוע, לראות ולהתנסות ולחזור עם מסקנות מחממות במיוחד.

חמאם, וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)
חמאם, וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)

ראשית המתחם: מתחם הספא מתפרש על שתי קומות וכולל שבעה חדרים מעוצבים. האטרקציה הגדולה של הספא היא החמאם הטורקי – בית מרחץ עשוי אבנים ושיש השומרות על לחות גבוהה, ובו תיהנו מטיפולי עיסוי, קרצוף ופילינג מפנקים במיוחד. נוסף על כל אלה, בספא תמצאו גם סאונה יבשה ורטובה, וחדר כושר מאובזר במכשירים המתקדמים ביותר עם נוף מרהיב לים.
תפריט הטיפולים החדש כולל טיפולי ספא משולבים וטיפולי פיליניג לגוף, כמו: טיפול המשלב עיסוי שבדי ורפלקסולוגיה - עיסוי המשלב כמה טכניקות, עיסוי שבדי בשמן שקדים ועיסוי ולחיצות בכפות הרגליים, לאיזון ורגיעה. משך הטיפול: 60 דקות, מחיר: 350 שקלים.
עוד טיפול מסקרן הוא הפילינג אושן שמשלב עיסוי שבדי - טיפול המתחיל בניקוי העור על ידי עיסוי ממריץ ברסיסי מלח, ולאחר מכן המשך עיסוי בשמן שקדים להמרצת מחזור הדם והקלת מתח שרירי ונפח. משך הטיפול: 60 דקות, מחיר: 350 שקלים. 
עוד טיפול מעניין הוא איורודה פלוס - טיפול הודי עתיק המשלב עיסוי גוף עדין בשמן שומשום מחומם בתנועות איטיות, עיסוי הפנים והקרקפת עם נסך שמן במרכז המצח (העין השלישית). את הטיפול ניתן לקבל ב-2 ידיים\ או ב-4 ידיים. מחירו: 410-580 שקלים, ל-75 דקות. 

וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)
וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)

בנוסף בספא תוכלו לפגוש עוד טיפולי קלאסיים, עיסויים לנשים בהריון, טיפול באבנים חמות אינדיאניות, טיפול ארומתרפי ועוד. אנחנו הלכנו על טיפול הפילינג אושן ויצאנו רגועים, חלקים ונינוחים. החוויה המשלבת קודם כל ניקוי וטיהור הגוף על ידי "הורדת שכבות עור", ולאחריו עיסוי.

מחיר לחבילת ספא יומית: ארוחת בוקר, כניסה ושימוש במתקני הספא ועיסוי למשך 45 דקות: 380 שקלים לאדם. 
קהילת צפת 1, נתניה
טלפון: 073-387-5555

ארוחת בוקר, וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)
ארוחת בוקר, וורט לגון נתניה (צילום: איה בן עזרי)