מועדון הנוסע המתמיד של אל על מרחיב את שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה האמריקאית Alaska Airlines, במסגרתו יתאפשר בפעם הראשונה לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על לממש נקודות לרכישת כרטיסי בונוס של Alaska Airlines. Alaska Airlinesמפעילה טיסות לכ-120 יעדים בארה"ב, קנדה, מקסיקו קוסטה ריקה ובליז עם ממוצע של 1,200 טיסות ביום. מדובר בחברת התעופה בעלת מספר הטיסות הישירות הגבוה ביותר בחוף המערבי של ארה"ב. 

עד כה הסכם הקוד-שייר והסכם המועדונים שנחתם בין החברות ב-2019, אפשר ללקוחות אל על לצבור נקודות ליעדי אלסקה איירליינס, בטיסות פנים ובטיסות המשך. עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד, שמעוניינים לבצע טיסות פנים בצפון ומרכז אמריקה, מדובר בהזדמנות לממש את הנקודות שלהם לרכישת כרטיסי בונוס של אלסקה איירליינס, גם ללא טיסות קונקשן מישראל.  

זהו הסכם מועדונים שני של אל על, המאפשר ללקוחות המועדון שלה לצבור ולממש נקודות בחברות תעופה זרות, לאחר שחתמה על הסכם דומה עם חברת התעופה האוסטרלית Qantas.

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד:  "מדובר בבשורה משמעותית עבור לקוחותינו, שתאפשר להם לראשונה לממש נקודות ליעדים פופולאריים בצפון ומרכז אמריקה. לראשונה הנקודות שהלקוחות שלנו צוברים הופכות למטבע בעל ערך שניתן למימוש לטובת כרטיסי בונוס  של Alaska Airlines. זהו ערך מוסף משמעותי הן ללקוחותינו הישראלים המטיילים באמריקה וזקוקים לפתרונות של טיסות פנים והן ללקוחותינו האמריקאים, שיכולים לממש את הנקודות שלהם מעבר לטיסות לישראל".  

גלפרין הוסיף: "כיום יש לאל על הסכמי קוד-שייר עם כ-18 חברות תעופה, במסגרתם חברי המועדון צוברים נקודות. אנו נמצאים במגעים עם מועדונים נוספים לחתימה על הסכמים דומים, שיאפשרו לחברי המועדון שלנו לצבור ולרכוש כרטיסים עם הנקודות שלנו מחברות תעופה נוספות". 

אפשרות מימוש נקודות בכרטיסי בונוס  ב- Alaska Airlineתיכנס לתוקף ב-30.1.2023. לרכישת כרטיסי בונוס של אלסקה איירליינס באמצעות נקודות יש להתקשר למוקד אל-על .*3525