סוף סוף הגיע החורף למחוזותינו. אחרי חודשים של ציפייה בהם היו לנו רק אזכורים של ימים קרים, סופות, גשם ושלג, סוף סוף חווינו את החורף שכל כך חיכינו לו וימים אלה הם הזדמנות נהדרת לסגור חופשה בצפון ואולי לעשות גיחה לאתר החרמון עם בן.בת הזוג או כל המשפחה וליהנות מקצת שלג.  

מומחי אתר zap Rest, ו-אתר Weekend ריכזו עבורנו את המקומות שכדאי לישון בהם והמסעדות שמומלץ לבקר בהן.

מקומות לינה 

White: סוויטות מפנקות מול החרמון

במרחק קצר מהכפר מג'דל שמס, בין מטעי דובדבנים ותפוחים, שוכן מתחם האירוח "White". במתחם אפשר ליהנות מחופשה זוגית או משפחתית בסוויטות מול הר החרמון. המתחם כולל ארבע סוויטות מעוצבות המשקיפות לנוף הירוק של רמת הגולן. במתחם החוץ תוכלו ליהנות מהנוף המרהיב, מהשדות הירוקים, ממטעי הדובדבנים והפסטורליות האינסופית עם עמדת מנגל, מתקנים לילדים ועוד. כמו כן, המחיר לזוג כולל ארוחת בוקר. במתחם ישנה בריכה בנויה ומרעננת, מקורה ומחוממת בחורף.

במרחק נסיעה קצר תוכלו ליהנות משלל מסלולי טיול כגון יער אודם, עין תינה, נחל משושים ושלל אטרקציות בסביבה: רכבל החרמון, קטיף דובדבנים, יקבים, רכיבה על סוסים, טרקטורונים ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.

לפרטים נוספים והזמנות: https://bit.ly/3I33mgW

''White'' (צילום: יח''צ)
''White'' (צילום: יח''צ)

רום 1125

רום 1125 כמו השם שלו נמצא 1125 מטר מעל פני הים, בתוך יישוב נמרוד הפסטורלי. מיקומן המרהיב של הבקתות אל מול מרחבי הנוף הפתוח, החלונות הפנורמיים המזמינים שקיעות מרהיבות ואת השלג בחורף. הבקתות בסגנון כפרי ומאובזרות ברמה גבוהה לאירוח זוגי או משפחתי. המגיעים לחופשה בחורף יוכלו ליהנות מכניסה חינם לבריכה מחוממת ומתחם הספא שבמקום. 

במרחק נסיעה קצר תוכלו ליהנות ממגוון אתרים, מקומות בילוי ופעילויות כיפיות כולל אתר החרמון, טיולי טרקטורונים, חוות סוסים, קטיף עצמי במטעי פרי ריחניים בעונה, ועוד.

לפרטים נוספים והזמנות: https://my.weekend.co.il/%D7%A8%D7%95%D7%9D_1125/

מצפה החרמון

מתחם הכולל שש בקתות עץ מעוצבות, המתאימות למשפחות, זוגות, וקבוצות שמחפשות חופשה שקטה. כל הבקתות מאובזרות לחלוטין. בחוץ יש מדשאה גדולה שכוללת בריכה מחוממת ומקורה שמשקיפה לנוף החרמון ובמרחק נסיעה קצר מהמתחם תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ומסעדות מגוונות. 

ניתן להזמין בתשלום נוסף עיסויים, טיפולים, ארוחות בוקר וארוחות ערב בתיאום מראש. כמו כן, ניתן לסדר את הצימרים לימי הולדת, הצעות נישואים או כל אירוע אחר שחשוב עבורכם.

לפרטים נוספים והזמנות: https://my.weekend.co.il/mitzpe_hermon/

''מצפה החרמון'' (צילום: יח''צ)
''מצפה החרמון'' (צילום: יח''צ)

סוויטות לצד הנהר

מתחם אירוח מוקפד ומאובזר הנמצא לצד נחל סער ושביל הגולן ואל מול נוף משגע לאתר החרמון והסביבה. מתחם הנופש מתאים לזוגות, משפחות וקבוצות עד 22 איש וכולל לובי משותף עם שולחן פינג פונג, מטבח גדול ומאובזר, חצר גדולה עם פינות ישיבה, ועוד. קיימת אופציה להזמין מראש בתשלום נוסף ארוחות, טיפולי ספא ועיסויים. 

במרחק נסיעה קצר מהמתחם תמצאו מגוון אטרקציות ומסלולי טיול מהנים כגון קיאקים, טיולי רכיבה על סוסים, טיולי ריינג'רים, הר החרמון, שמורת טבע נחל חרמון, שמורת תל דן, יער אודם, ועוד. ניתן לקבל הנחות מיוחדות לטיולי טרקטורונים, רייזרים, ג'יפים, סוסים ולבאולינג בסביבה.

לפרטים נוספים והזמנות https://my.weekend.co.il/river_side_suites: /

''סוויטות לצד הנהר'' (צילום: יח''צ)
''סוויטות לצד הנהר'' (צילום: יח''צ)

מסעדות מומלצות

דונא מאסא - DONA MASA, מג'דל שמס

אם אתם מחפשים מקום לעצירת קפה וארוחת בוקר מפנקת עם מאפים בעבודת יד, אז דונא מאסא זה המקום האידיאלי. בית הקפה דונא מאסא שבמג׳דל שמס ייתן מענה למי שמחפשים עצירה קצרה, מפנקת ומתוקה. החל מקפוצ׳ינו חם וחורפי ועד שייקים ואייסים שיצננו, קרואסונים ייחודיים, קרפים לילדים וטארטים בוטיקיים – בדונא מאסא יש הכל מהכל.

דונא מאסא - DONA MASA, מג'דל שמס, 053-7252330

מג'דלה - mjdala, כביש 85

כביכול זאת מסעדה ש-"על הדרך", אבל זוהי מסעדה ששווה להגיע אליה במיוחד. מנות שף במחיר של אוכל רחוב, עם בשרים משובחים, ירקות צלויים ומזאטים ענקיים וטעימים שלא תוכלו שלא לסיים. במסעדת מג'דלה התפריט מתוחכם, מודרני והאווירה נעימה, אסתטית ופסטורלית. 

מג'דלה, כביש 85 ליד התחנת דלק. 053-4247704

מסעדת ''מג'דלה'' (צילום: יח''צ)
מסעדת ''מג'דלה'' (צילום: יח''צ)

מיטבלים - ראש פינה

מחפשים מסעדה שתסגור לכם פינה לארוחת ערב בחופשה המשפחתית או הזוגית? זאת המסעדה. מסעדת שף כשרה מזמינה ונעימה, שמתמחה בבשרים וקורצת גם לצמחונים עם מנות על בסיס ירקות או דגים. מה בתפריט? פילה סלמון על מצע ריזוטו צהוב, כבד עוף בתאנים על מצע פירה, ולקרניבורים האמיתיים שבינינו גם צלעות טלה על ריזוטו אדום ושיפוד סינטה מטורף. 

מיטבלים, כביש ישן, ראש פינה. 053-9443111

מסעדת ''מיטבלים'' (צילום: יח''צ)
מסעדת ''מיטבלים'' (צילום: יח''צ)

פורסט - Forest, מעונה

במסעדת פורסט הכשרה משלבים פסטורליה, טבע ואוויר צלול עם אוכל מושלם: מטבח פיוז׳ן ים תיכוני וישיבה בחיק הטבע, תפריט מחומרי גלם טריים ומקומיים, ואווירה נעימה בסטייל מושב. 

פורסט - Forest, הזית 168, מעונה, גליל מערבי. 053-9416061

מסעדת ''פורסט'' (צילום: יח''צ)
מסעדת ''פורסט'' (צילום: יח''צ)

חופשה נעימה, חמימה וטעימה!