טיסות עסקיות לחו"ל ידועות כהליך מורכב הכרוך בלא מעט לוגיסטיקה, בין אם מדובר בנסיעות לכנסים, תערוכות או פגישות עם משקיעים. המשאבים שנסיעות אלו גובים מהחברות גבוהים במיוחד הן בעלויות הכספיות הרבות והן באופרציות מסביב הנוגעות להתנהלות מול הנהלת החשבונות, משאבי אנוש ועוד. 

לשם כך פיתחה ComBtas מערכת אונליין שמפשטת את התהליך והופכת אותו לנגיש וידידותי. הלקוח העסקי נכנס למערכת, פותח הזמנה ומקבל אפשרויות מגוונות להזמנת טיסות, בתי מלון, השכרת רכב וכעת גם להזמנת נסיעות באמצעות Gett, המציעה פלטפורמה טכנולוגית מובילה למתן פתרונות תחבורה חכמים לעסקים בפריסה ארצית מלאה.

אבי קורדו מנכ''ל combtas (צילום: פרטי)
אבי קורדו מנכ''ל combtas (צילום: פרטי)

הזמנת נסיעות באמצעות שירות Gett, מאפשר מעקב אחר ההזמנה ושירות 24/7 בממשק פופולארי ומוכר. אשר מעבר לשיפור חווית הנוסע, הופך את הפן הלוגיסטי לפשוט וקל יותר עבור החברות שישתמשו בשירות. הנוסע יקבל מבעוד מועד עדכון ישיר אודות הנסיעה המתוכננת במייל ובעלי העסקים ינהלו את הנסיעה ממרכז שליטה אחד שיאפשר מעקב נוח אחר תקציב המוגדר מראש. שיתוף הפעולה הינו צעד משמעותי נוסף במאמץ לרכז ולפשט את תהליך הזמנת הנסיעות העסקיות לחו"ל בממשק נוח ויעיל יותר והוא צפוי לשפר את החוויה הכוללת לבעלי העסקים ולעובדים.

ההסכם בין החברות נחתם במטרה לשפר את השירות ולהעניק ללקוחות המעוניינים בשירותי הסעה לשדה התעופה או ממנו אפשרות לעשות זאת במהירות דרך המערכת בחשבון העסקי של קומביטס. בשלב הבא, מצפים בחברת Gett, להרחיב את האינטגרציה כך שתאפשר למשתמשי מערכת הנסיעות להגדיר דרכה את המדיניות לניהול הרשאות בצד הנסיעות, לבצע אופטימיזציה לנסיעה, לנהל תקציב משתמש או יחידה, להגדיר נקודות עצירה, להזמין נסיעה עבור אדם אחר ושירותים נוספים.

אריק אמריליו, סמנכל מכירות Gett ישראל (צילום: gett)
אריק אמריליו, סמנכל מכירות Gett ישראל (צילום: gett)

אריק אמריליו, סמנכ"ל מכירות Gett ישראל: "שיתוף הפעולה החדש עם ComBtas לוקח את חזוננו להנגשת התחבורה צעד אחד קדימה באמצעות טכנולוגיה שתהפוך את הנסיעות העסקיות לקלות לתפעול ונוחות יותר". 

אבי קרודו, מנכ"ל חברת ComBtas: "פיתחנו פלטפורמה טכנולוגית לניהול הנסיעות והוצאות לקהילה העסקית, אשר משמשת ברמה יומית קהילה זו עם כ-500 אלף משתמשים. שיתוף פעולה עם Gett משדרג ומרחיב את מגוון השירותים אשר ניתנים ללקוח הקצה במקום אחד (one stop shop)".