האם אי פעם חלמתם להשאיר הכל מאחור ולצאת לדרך חדשה וייחודית? כעת חברת שייט השיקה קרוז חדש ומדהים שייקח אתכם במשך שלוש שנים, סביב 200 אלף ק"מ, תמורת 30,000 דולר לאדם בשנה. חברת השייט, Life at Sea Cruises, פתחה הזמנות להפלגה שתצא מאיסטנבול ב-1 בנובמבר הקרוב.

החל מהקיץ הקרוב: טיסות עונתיות ייצאו מישראל ליעדים חדשים באירופה
כמו גלויה: אלו המקומות המיוחדים בעולם, שכנראה עוד לא הכרתם

החברה מבטיחה לעבור ב-375 נמלים ברחבי העולם, תבקר ב-135 מדינות ובכל שבע היבשות, ותעבור במראות איקוניים החל מפסל ישו הגואל בריו דה ז'ניירו והטאג' מאהל בהודו, ועד מאצ'ו פיצ'ו בפרו והחומה הסינית. כמו כן, מתוך 375 הנמלים, ב-208 מהם יהיו עצירות לילה, מה שייתן זמן נוסף לטייל ביעד.

הקרוז של חברת Life at Sea Cruises (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הקרוז של חברת Life at Sea Cruises (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הספינה מכילה 400 תאי לינה שמספיקים ל-1,074 נוסעים, כאשר על הסיפון יש מספר מסעדות, מרפסת שיזוף ובריכת שחייה, מרכז בריאות הכולל חדר כושר, אודיטוריום ואפילו מדריכים שילמדו אתכם לרקוד. כמו כן, יש בקרוז מרכז עסקים בו יהיה לעבוד מרחוק יחד עם חדרי ישיבות, 14 משרדים, ספרייה עסקית וטרקלין. בנוסף, קיים על הסיפון בית חולים שיעבוד מסביב לשעון עם ביקורים רפואיים ללא תשלום.

עם זאת, החברה הבהירה כי הנוסעים חייבים להירשם למשך כל שלוש השנים, ובמקרה שמישהו מגיע לבדו החברה הודיעה כי תושק אפילו תוכנית שידוכים שבה נוסעים יורשו "לחלוק" תא עם מישהו חדש.