מזה שנים מטיילים ישראלים ובליינים שרוצים לטוס לאיביזה נאלצים להתפשר על טיסות קונקשן מעיקות. כעת, במטרה להנגיש את היעד האהוב על הבליינים, חברת ארקיע ו-Eye Land מרימות את הכפפה ויחד הן משיקות קו טיסה ישיר לאי הספרדי שידוע בחופים קסומים, מלונות מפנקים ושלל מסעדות וברים.

החל מסוף יוני תוציא ארקיע בכל שלישי טיסה ישרה אל האי הספרדי. מלבד טיסות שבועיות, שיתוף הפעולה עם Eye Land גם יכלול אפשרות של לינה במגוון בתי מלון, כניסה למועדונים בהם מופיעים הדיג׳יז המובילים בעולם כמו דיוויד גואטה, סולומון, בלאק קופי ואחרים, חבילת Retreat ואפשרויות שדרוג בטיסה ובמהלך החופשה - כולל קונסרייז פרטי של Eye Land. 

David Guetta (צילום: Ethan Miller)
David Guetta (צילום: Ethan Miller)

ואם אתם מפחדים ללכת לאיבוד בין שלל האפשרויות והמסיבות, חברת EyeLand בבעלות מפיקי המוסיקה ואנשי הלילה איתן סלימי, רל נדל, גי דרייפוס ועידו סגל, בנו עם חברת התעופה ארקיע חופשות תוכן שנתפרו במיוחד לאוהבי המוזיקה האלקטרונית יימשכו 8 ימים ו-7 לילות. החופשות יוצעו בשלושה מסלולים: מסלול של טיסה הלוך ושוב עם כרטיס למסיבה אחת, מסלול של טיסה הלוך ושוב עם כרטיסים לשבע מסיבות, ומסלול של טיסה הלוך ושוב עם כניסה לשבע מסיבות ולינה במלון. בכל המסלולים תוצע אפשרות לשדרג למחלקת ביזנס. מחיר החבילות מתחיל מ-1,900 דולר לאדם. 

איתן סלימי: "לאחר תכנון של למעלה משנה ובניית מותג Eye Land אנחנו שמחים להגשים לראשונה לקהל הישראלי את החלום שתמיד חלמו עליו - חופשה באי המסיבות המפורסם בעולם. אני בטוח שהחיבור עם חברת ארקיע ביחד עם  שותפיי לדרך רל נדל גי דרייפוס ועידו סגל יוביל למסורת של שנים רבות. המטרה שלנו היא שבסוף הקיץ הקרוב נהפוך לאלטרנטיבה המובילה בישראל לחופשות באיביזה - ולכולם אני קורא : Lets Eye Land Together".

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״במסגרת השקת ליין היעדים לצעירים בקיץ 2023, ארקיע שמה לעצמה למטרה לייצר חופשות עם תוכן מעניין ונגיש לקהל הצעיר. איביזה הוא אחד היעדים הנחשקים למסיבות וחיי לילה מגוונים ומהווה יעד מרכזי לקהל הבליינים הישראלי. לראשונה הבליינים יוכלו להגיע בטיסה ישירה לאיביזה בכ-4 שעות טיסה בלבד ללא צורך בקונקשנים מייגעים".

הטיסות בקיץ הקרוב יצאו בין התאריכים 27.6 ועד ל-12.10.
זמן הטיסה: 4 שעות.