ישראלים רבים כבר סגרו את חופשות הפסח שלהם ואלה שלא בוודאי עסוקים בהשוואות ותכנונים אחרונים. חופשת האביב הארוכה יחסית מביאה לפריחה בחיפוש אחר חופשות בבירות אירופה. וכן, אין שום ספק שגם גרמניה נהנית ממדד פופולריות, כשבראש הטבלה הגרמנית בולטים היעדים ברלין, מינכן והמבורג. עם זאת, נדמה שהתיירים הישראלים כמעט ולא מכירים את מגוון החווית והאטרקציות שקיימות מחוץ לערים המרכזיות.

אתר הנופש Bad Saarow של רשת המלונות היוקרתית Precise, שממוקם על גדות אגם Scharmützel, כשעה נסיעה מברלין, הוא אחד מהם. בשנת 2022 רכש את הריזורט איש העסקים רון בן חיים, יו"ר ובעלים של רשת המלונות ואתרי הנופש Precise, והפך אותו ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית או זוגית בלב הטבע. 

אגם Scharmützel  (צילום: Cristian Lietzmann)
אגם Scharmützel (צילום: Cristian Lietzmann)

הריזורט כולל 155 חדרים ו-29 סוויטות, חלקם עם נוף ישיר לאגם, ומציע לאורחיו ספא המשתרע על פני 4200 מ"ר עם סאונה פינית, בריכה מקורה, בריכה חיצונית מחוממת וטיפולים. בנוסף, בריזורט יש שלושה מגרשי גולף ושישה מגרשי טניס מקצועיים. המתחם אף מציע למבקרים בילוי במרינה של אגם Scharmützel שם ניתן לצאת לגלישת SUP, לדווש בסירות פדלים ואפילו לקחת שיעורי נהיגה על סירות ספורט ומפרש. 

חובבי הקולינריה ישמחו לשמוע שמסעדת המלון Harbour מציעה שילוב של מטבח ים תיכוני עם מטבח איטלקי, צפון אפריקאי ודרום אירופאי. המסעדה בניצוחו של השף הישראלי טל כהן, בוגר תוכנית הטלוויזיה קרב סכינים ובעברו שף במסעדת סילו. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממסעדת Seeblick הממוקמת במלון וממסעדת Greenside הממוקמת במתחם הגולף המציעות ממיטב הקולינריה המקומית. 

במידה ואתם מעוניינים להגיע ולנפוש בפסח הקרוב עם ילדים, הריזורט מציע מועדון ילדים הכולל תוכנית עשירה בפעילויות בתוך מתחם הריזורט ומחוצה לו. חוץ מזה, העיר Bad Saarow מוכרת בתור עיירת ספא ומרגוע, ומציעה שלל פעילויות לכל המשפחה כמו מגלשות הרים, פארק חבלים וטיולי סגווי בחיק הטבע.

מחיר ללילה עבור זוג + 2 ילדים: החל מ- 334 יורו.