המפיק איתן סלימי וחברת ארקיע ישיקו הקיץ לראשונה חופשות לאיביזה, הכוללות טיסות ישירות במטוסי ארקיע, לינה במגוון בתי מלון לבחירה, כניסה למועדונים באי עם דיג׳ייז, חבילת Retreat, ואפשרויות שדרוג רבות בטיסה ובמהלך החופשה כולל קונסרייז פרטי של EyeLand. חופשות התוכן יימשכו שמונה ימים ושבעה לילות ויכללו טיסות ישירות של ארקיע במחלקת תיירים או ביזנס לאיביזה, לינה בבית מלון באי, וכניסה לחמישה מועדונים בהם מנגנים דיג׳יים מהתעשייה העולמית.

A direct flight to Ibiza EYELAND& Arkia

רוצים לשמוע את Afterlife בחמישי, David Guetta בשישי, Black Coffee בשבת, ביום ראשון את Solomun ובשני Circoloco? וכל אלה במועדונים הטובים בעולם? זה לא חלום, זו חוויה בלתי נשכחת שחוזרת על עצמה שבוע אחרי שבוע, רק ארבע שעות טיסה מפה באי איביזה. תוסיפו לזה חופים חלומיים, קולינריה משובחת ובתי מלון מפנקים ותבינו שסוף סוף אפשר להגשים לכם את החלום.

האי איביזה לא סתם הפך למוקד עלייה לרגל של חובבי המוזיקה האלקטרונית, איביזה משקיעה כ-250 מיליון אירו בעונה כשכר לדיג׳יים שמגיעים לאי, כדי להבטיח חוויה ייחודית שבוע אחרי שבוע, מסיבה אחרי מסיבה. את זה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס. הטיסות בקיץ הקרוב יצאו בין התאריכים 27.06 ועד ל-12.10. מספר המקומות מוגבל.

איתן סלימי: "לאחר תכנון של למעלה משנה ובניית מותג EyeLand, אנחנו שמחים להגשים לראשונה לקהל הישראלי את החלום שתמיד חלמו עליו, חופשה באי המסיבות המפורסם בעולם. אני בטוח שהחיבור עם חברת ארקיע ביחד עם שותפיי לדרך רל נדל, גי דרייפוס, ועידו סגל יוביל למסורת של שנים רבות. המטרה שלנו היא שבסוף הקיץ הקרוב נהפוך לאלטרנטיבה המובילה בישראל לחופשות באיביזה ובימים אלה אנו משיקים את הקמפיין שיכלול שיתופי פעולה עם מובילי דעה, סלבריטאים ואנשי עסקים מובילים שכולם ביחד יחגגו באיביזה בקיץ הקרוב ולכולם אני קורא: Lets Eye Land Together".

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״במסגרת השקת ליין היעדים לצעירים בקיץ 2023, ארקיע שמה לעצמה למטרה לייצר חופשות עם תוכן מעניין ונגיש לקהל הצעיר. איביזה הוא אחד היעדים הנחשקים למסיבות וחיי לילה מגוונים ומהווה יעד מרכזי לקהל הבליינים הישראלי. לראשונה הבליינים יוכלו להגיע בטיסה ישירה לאיביזה בארבע שעות טיסה בלבד ללא צורך בקונקשנים מייגעים. החיבור שלנו עם איילנד ואיתן סלימי הוא מתבקש ומייצר סינרגיה מצוינת לשילוב הקהלים ואיכות המוצר התיירותי לשני הצדדים, ובימים אלה אנו עובדים על יעדים ופרויקטים חדשים".

הדס מאייר, מנהלת המכירות של רשת פתאל בישראל: "במציאות בה אנו חיים, כשהאינטנסיביות והלחצים היומיומיים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, צריך לדעת לעצור לעיתים ולקחת אויר. חופשת ריטריט מפנקת באחד המקומות היפים ביותר בעולם היא בדיוק מה שהנפש צריכה כדי לעצור, להוקיר ולצבור אנרגיות חדשות להמשך הדרך".

בתי המלון המוצעים בחבילה:

1. Leonardo Royal Ibiza

מלון ליאונרדו רויאל איביזה הממוקם על החוף המרהיב אס קאנה, מעוצב בסגנון ים תיכוני אלגנטי עם נגיעות מודרניות, מלא בקסם של איביזה עם נוף עוצר נשימה לים, לחופשה מרגיעה, מפנקת ושלווה.

2. מלון NYX איביזה

מלון NYX איביזה מלון אורבני למבוגרים בלבד לחופשה אולטימטיבית ללא ילדים, הממוקם על מפרץ סן אנטוניו והואר, הטומן בחובו הדפסים מיוחדים ונועזים ומראה בוטיקי שמתכתב עם טרנדים עכשוויים ושואב את האורחים מחד למסיבות עד השעות הקטנות של הלילה באזור, ומאידך לאזורים של שקט שמטעינים את הסוללה של הנפש.

מלונות נוספים שמוצעים הם: W, RIOMAR, SIX SENSES, DESTINO, EL PACHA