רשת LOUIS HOTELS בקפריסין, שמנהלת 26 מלונות ברחבי המדינה וביוון, בחרה השנה למקד את מירב המאמצים בתייר הישראלי, שהוגדר לא מכבר על ידי מנכ"ל הרשת כאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים לשנת 2023. כמו כן, השבוע יצאה הרשת בקמפיין גיוס לדוברי עברית מישראל ומקפריסין שישתלבו בצוותי הבידור שהיא מפעילה במלונות המשפחתיים שלה ברחבי פאפוס. 

דירוג האטרקציות העולמי נחשף: היכן ממוקמת ישראל?
לא להיות לבד: זו המדינה שתאסור עליכם לטייל ללא ליווי צמוד

במקביל, מציעה הרשת לקהל הישראלי בלבד הנחה אוטומטית במלונות נבחרים בעת הזמנת חמישה או שישה לילות שמתווספים להנחה של 5% לנרשמים למועדון החברים של הרשת (ללא עלות). עוד כוללות ההצעות לישראלים: העברות חינם משדה התעופה, שני ילדים בחינם, שדרוג ארוחת הערב למסעדת המלון ומתקנים לשומרי כשרות. 

ולישראלים שיהיו מעוניינים להגיע לחופשה זוגית, ללא הילדים, מציעה הרשת שלושה מלונות בדירוג 5 כוכבים שהקונספט שלהם הוא "למבוגרים בלבד". המלונות הם: Ivi Mare בפאפוס, king Jason בפרוטאראס, Once im Mykonos במיקונוס ו-Asterion בחאניה.  

לדברי קאראלמבוס לידרה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-Loise Hotels: "בשנתיים האחרונות היינו עדים להכפלה ולשילוש בהיקף הישראלים שמגיעים להתארח במלונות שלנו ברחבי קפריסין. ב-2022 הישראלים הוציאו 35.7% בחופשה שלהם בהשוואה ל-2019 כשהסכום הממוצע עמד על 1,200 אירו. מספר הימים שהישראלים בילו בחופשה עמד אשתקד על 4.8 ימים לעומת 4.4 ב-2019 ונכון להיום ישנה עלייה של 222% בהיקף ההזמנות לחופשה במהלך 2023 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד".

"הפתרון שעלה הוא בבחינת WIN-WIN להורים, לילדים וכמובן עבורנו", הוסיף קאראלמבוס, "אם עד היום צוותי הבידור שלנו הפעילו את הילדים בגילאי 4-8 בעיקר בשפה האנגלית והיוונית, מה שהקשה על החיבור של הילדים לצוותים, הרי שמעתה, לא רק שצוותי הבידור ידברו בשפה העברית, אלא הם גם יסייעו לילדים להתחבר האחד עם השני ולייצר חברויות חדשות באופן שיגשר על פערי השפה".