בחודש יולי האחרון נפתח במעלה אדומים מלון Dhotel די-הוטל במתחם העיצוב הגדול במעלה אדומים DCITY, שמשתרע על פני 180,000 מ''ר ובו למעלה מ-200 חנויות. מלון הבוטיק החדש מכיל 47 חדרים מעוצבים בסגנונות שונים ומציע חוויית אירוח ייחודית.

גאווה ישראלית: ירושלים בין 50 הערים שהכי מומלצות לביקור ב-2023
תל אביב מפתיעה: אלו הערים היקרות בעולם לנסיעות עסקים

חדרי המלון מעוצבים בשלושה קונספטים שונים: חדרים בסגנון עכשווי, חדרים בסגנון רך ויוקרתי וחדרים בסטייל ניו יורקי. כל חדרי המלון כוללים חדר רחצה פרטי, יציאה למרפסת מרווחת עם פינת ישיבה חיצונית או נוף למתחם הפיאצה של המתחם. בנוסף, קיימים במלון חדרים עם דלת מקשרת – בהתאמה מיוחדת להורים שרוצים לשהות במקום עם ילדיהם וכמובן חדרים נגישים.

מתחם DCITY (צילום: סטודיו 4040)
מתחם DCITY (צילום: סטודיו 4040)

המלון מציע גם חוויה אישית או משפחתית, ואם אתם במקרה בזמן שיפוץ או חידוש הבית (רלוונטי במיוחד לקראת פסח), יש לכם הזדמנות נהדרת לערוך את הקניות במקום אחד, לישון במלון ולהמשיך את החוויה בכיף. 

המלון עצמו ממש מרשים ונעים, די שקט וגם נוח לכל מי שיגיע, מאחר והמתחם מעניק לשהייה במלון תחושה של "הכל נגיש". בעיניי, למעט מאוד אנשים יהיה משהו שלא ימצאו לקנות במקום, או אפילו משהו לאכול. בנוסף, אציין כי במלון אמנם אין חדר אוכל אך הוא מעניק שובר למסעדה הצמודה שבה מוגשת ארוחת הבוקר. הארוחה מוגשת על ידי מלצר והיא בקונספט דומה לארוחות בוקר שאתם בוודאי מכירים מרשתות בתי הקפה והיא טעימה למדי. 

מתחם DCITY (צילום: סטודיו 4040)
מתחם DCITY (צילום: סטודיו 4040)

המתחם בו נמצא המלון נבנה בצורה מאוד ייחודית שדי קשה לשכוח. רבים מאיתנו שייסעו אליו יוכלו כבר להבחין במעיין "מבצר" מרחוק, משהו שסדר הגודל שלו הזכיר בעיניי את גודלה של עיר המלכים באילת בזמנו. יש במתחם שדרות מעוצבות ומרהיבות בעלות שלושה מפלסים. בכל קומה יש חנויות וכמעט כל שדרות החנויות (פרט למתחם המזון) נמצאות מתחת לכיפת השמיים. מתחם האוכל בנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס והוא בעל תקרת שמיים מלאכותית גדולה.  

נקודה נוספת בקרבת המלון זה פארק השעשועים העצום והמרשים מג'יק קאס, שמשתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, מזנוני אוכל ופעילויות, והוא גם מקורה כך שאין סכנה לעמוד בתור למתקן בגשם/בחום הכבד.

MAGIC KASS (צילום: MAGIC KASS)
MAGIC KASS (צילום: MAGIC KASS)

הכתב היה אורח במלון DHOTEL