יותר מ־2.2 מיליון נוסעים יעברו בנמל התעופה בן־גוריון במהלך חופשת הפסח בחודש אפריל – גידול של כ־18% לעומת שנת השיא של כל הזמנים, 2019. בימי העומס הכבדים יעברו בנתב"ג קרוב ל־100 אלף נוסעים ביממה ביותר מ־580 תנועות מטוסים בינלאומיות. בימי ראשון (9 ו־16 באפריל) יעברו בנתב"ג יותר מ־89 אלף נוסעים, ביום שני (10 באפריל) יעברו 90 אלף נוסעים וביום חמישי (13 באפריל) צפוי היום העמוס ביותר – 97 אלף נוסעים.

אתמול החלה רשמית עונת הקיץ בנתב"ג, והצפי הוא שהשנה יישבר שיא הנוסעים של כל הזמנים ובמהלכה יעברו כ־25 מיליון נוסעים, לעומת 24 מיליון נוסעים ב־2019. יותר מ־100 חברות תעופה בינלאומיות יטוסו השנה בין נתב"ג לכ־180 יעדים ברחבי העולם. במהלך עונת האביב והקיץ יתווספו 13 חברות תעופה בינלאומיות חדשות, שחלקן ישובו לטוס לאחר הפסקה מאז פרוץ משבר הקורונה. עם החברות נמנות אירו איטליה, וויז אייר מלטה, איסלנד אייר ועוד.

במסגרת ההיערכות המיוחדת בנתב"ג נעשו פעולות לתגבור כוח האדם וצעדים נוספים בניסיון להקל על העומסים. סיירת משפחות וצוותים של רשות שדות התעופה תקל על משפחות עם ילדים את הבידוק הביטחוני. משפחות עם ילדים ישלחו נציג משפחה אחד לדלפקי הצ'ק אין. טרמינל 3 יעבור מהשנה הקרובה הליך דיגיטציה, שיאפשר לנהל את היציאות לחו"ל באופן קל יחסית בהליכים עצמאיים.