יותר מ־2.2 מיליון נוסעים יעברו בנמל התעופה בן־גוריון במהלך חופשת הפסח בחודש אפריל – גידול של כ־18% לעומת שנת השיא של כל הזמנים, 2019. בימי העומס הכבדים יעברו בנתב"ג קרוב ל־100 אלף נוסעים ביממה ביותר מ־580 תנועות מטוסים בינלאומיות. בימי ראשון (9 ו־16 באפריל) יעברו בנתב"ג יותר מ־89 אלף נוסעים, ביום שני (10 באפריל) יעברו 90 אלף נוסעים וביום חמישי (13 באפריל) צפוי היום העמוס ביותר – 97 אלף נוסעים.

רגע לפני שאתם אורזים מזוודות: אלו היעדים המסוכנים ביותר לישראלים

דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, שוחח היום (שלישי) עם ליאת רון ואריה מליניאק  ב-103FM והתייחס לעומסים הצפויים: "אני אומר לכולם להגיע שלוש שעות לפני הטיסה. אנחנו מתוגברים במאות עובדים שנרתמו למשימה הזו, השדה עמוס מאוד. היום מדברים על 90 אלף שיצאו מהארץ, מחר צפויים לצאת 80 אלף נוסעים. זה עמוס, אבל זורם. זה עומס שאני אהבתי ואני אוהב לראות".

"מי שרוצה להתאוורר ולברוח, עושה זאת. בסוף אנחנו אי קטן, שגם ממנו צריך לצאת לפעמים. אני שמח שאנחנו מצליחים לעמוד בביקושים, כי הדבר הכי קל היה לבטל טיסות, ואת זה לא עשינו. ישראלים אוהבים לטוס, ואנחנו רואים שבשנים האחרונות יש יותר אוכלוסיות שרוצות לצאת לטייל וליהנות", הוסיף.

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM