אם אתם בעניין של ביקור או חופשה אורבנית בעיר הגדולה וצריכים מקום להניח בו את הראש בלילה - מלון סלינה פרישמן הוא המלון בשבילכם.

המלון, שנמצא במרחק דקת הליכה מחוף הים ובמרחק קצר ממרכז העיר, נפתח לפי מספר חודשים באחד האזורים הכי תוססים בתל אביב, עם חיי לילה סוערים, תרבות מרתקת וסצנה קולינרית מהמפורסמות בעולם. באזור ניתן למצוא אטרקציה לכל סגנון חופשה: לתפוס גלים, להשתזף בשמש, לצאת לסיור מודרך ברחבי העיר או לבקר בסדנאות ובגלריות מקומיות. 

בנוסף למגוון חדרי האירוח המעוצבים, הנעימים והנקיים ניתן למצוא גם בר, מטבח משותף ומסעדה הנקראת "Howm" ונמצאת ממש בפתח של המלון עם מבט ישיר לחוף הים. המסעדה משמשת גם כחלל יפיפה לעבודה ולישיבה עם חברים או משפחה, פתוחה משעות הבוקר ומציעה ארוחות בוקר טעימות ומפנקות עד השעה 16:00, כאשר יחד עם ארוחת הבוקר ניתן לשתות משקה קר או חם, קפה או קוקטייל טעים ומרענן. מהשעה 16:00 אפשר ליהנות מתפריט ערב עשיר, שאליו תוכלו להוסיף כוס יין או קוקטייל מהברמנים האדיבים ובין כל זה ניתן ליהנות מאירועים של מוזיקה, אוכל ותרבות שיכניסו אתכם לאווירה הישראלית והתרבות המקומית.

עובדים ונהנים. סלינה פרישמן (צילום: יח''צ סלינה)
עובדים ונהנים. סלינה פרישמן (צילום: יח''צ סלינה)

במתחם ישנם 45 חדרים בטווחי מחירים של החל מ-170 שקלים למיטה בחדר משותף והחל מ-500 שקלים ללילה לחדר זוגי תלוי ביום, בעונה ובסוג החדר.

חדר משותף בסלינה פרישמן (צילום: יח''צ סלינה)
חדר משותף בסלינה פרישמן (צילום: יח''צ סלינה)

תורת האירוח של הרשת מושתתת על חווית אירוח הוליסטית, המספקת לאורחים גם חיי קהילה, תרבות, עבודה, Wellness, מוזיקה וטכנולוגיה. 

קוקטיילים מעולים ושירות אדיב (צילום: ליאת שניידר)
קוקטיילים מעולים ושירות אדיב (צילום: ליאת שניידר)

בנוסף סלינה היא "דוג פרנדלי" ומציעה נופש עם חיית המחמד בעלות מינימלית של 30 שקלים ללילה (לעומת פנסיון שיעלה בין 200-150 שקלים ליום). 

עפתי על המדפים. סלינה פרישמן (צילום: ליאת שניידר)
עפתי על המדפים. סלינה פרישמן (צילום: ליאת שניידר)

הרשת, שהוקמה בשנת 2014 על ידי רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי, מפעילה כיום 13 מתחמים בארץ ולמעלה מ-120 מתחמי אירוח ייחודיים במרכז ובדרום אמריקה, ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה וישראל. 

אפשר לעשות מסיבת פיג'מות קבוצתית (צילום: ליאת שניידר)
אפשר לעשות מסיבת פיג'מות קבוצתית (צילום: ליאת שניידר)

מחר (שישי) בין 11:00 ל-15:00 תקיים הרשת הפנינג אימוץ כלבים גדול ביחד עם עמותת "חברים לחיים" במלון סלינה בנווה צדק.

בתכנית:

• פינת אימוץ

•דוכני אוכל ובר של מעדניית olé

• דוכן המאפים של באדיז @shanel_and_buddies

• אביזרים לכלבים של לולו @lulu.co.il

• חטיפים טבעיים של וויגל @naturalpetnutrition

• ייעוץ ממאלף 

• צעצועים ועוד המון הפתעות לכם ולחברים על ארבע! 

וגם: אם תעשו מצווה ותאמצו חבר תיכנסו להגרלה ותוכלו לזכות בלילה במלון סלינה לכם ולחבר החדש! חלק מההכנסות יועברו לתרומה לעמותת "חברים לחיים".

להזמנות ליחצו כאן