במוזיאוני חיפה מסכמים חג פסח מוצלח במיוחד - עם כ 25,000 מבקרים, למעלה מאה סדנאות פעילות, וסיורים מודרכים בכל המוזיאונים כמעט בכל שעה לאורך היום. במהלך החג היו המוזיאונים מלאים מפה לפה, הסיורים המודרכים כמו גם הפעילות היו מלאים עד אפס מקום.

זו הייתה הערכות שיא במוזיאוני חיפה לקראת החג הזה שהוכיחה את עצמה - עם מספר תערוכות חדשות שנפתחו במתכוון לקראת החג: התערוכה המדוברת "מדדים חיוניים" במוזיאון חיפה לאמנות; "החממה לאמנות מקום" - שמונה פרויקטים של אמנים שעובדים ויוצרים בתוך קהילות בחיפה (מוזיאון העיר, מבנה "החממה", ומוזיאון חיפה לאמנות");  ובמוזיאון הימי הלאומי - שיתוף פעולה ראשון אי פעם של המוזיאון הימי הלאומי עם המוזיאונים המלכותיים בגריניץ' - נפתחה תערוכת "לגעת בשמיים" הצילומים האסטרונומיים הטובים בעולם. תערוכה זו לוותה בפעילות למשפחות של מציאות מדומה, לידה השתרכו תורים ארוכים.

במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית הייתה לאלפי המבקרים הזדמנות אחרונה לצפות בתערוכה "יפן והיהודים" שזכתה לתהודה עולמית (פתוחה עד 23 באפריל), כמו גם ליהנות מבית הקפה החדש והמעוצב "טלק בטיקוטין" שנחנך רשמית ממש לפני החג. במוזיאון הרמן שטרוק התקיימו, לצד התערוכה, עשרות פעילויות ייחודיות, פעילויות הדפס ברוח אומנותו של הרמן שטרוק. במהלך חול המועד היו מוזיאוני חיפה פתוחים ללא תשלום בזכות חסות בנק הפועלים.

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "מאושר לראות המונים ממלאים את המוזיאונים. שמנו דגש מיוחד על איכות ושיפור חוויית הביקור עם צוות גדול במיוחד שעמד לרשות המבקרים ואף הרחבנו את שעות הפעילות. תודה ענקית לצוות הנפלא של מוזיאוני חיפה שהיה נחוש להגיע לקהל רחב עם חוויה מוזיאלית חדשנית, ברמה בינלאומית - עם הרבה אהבה ומקצוענות".