לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, הזמינה רשת מלונות ישרוטל את אורחיה להשתתף בבחירת השירים הישראלים, שהם אוהבים להאזין להם בדרך או במהלך החופשה שלהם. האורחים התבקשו לדרג את השירים ברשתות החברתיות, ולהרכיב יחד את רשימת השירים המושלמת לחופשה. הרשת ערכה את הדירוגים לרשימת השמעה "חופשה ישראלית מושלמת" שניתן להאזין לה בספוטיפיי. 

רשימת השירים מורכבת מלא מעט שירים נוסטלגיים, כמה להיטים חדשים ומכמה בחירות מפתיעות מאוד, שיעניקו למאזינים פסקול שהוא פסיפס מוסיקלי נפלא של התרבות הישראלית ב-75 שנותיה. מרבית האורחים בחרו בשירים של אריק איינשטיין, שלום חנוך ושלמה ארצי, שמלווים אותם במהלך החופשות או בדרך אליהן.

חלקם הגדול בחר בשירים העוסקים בשמש ("קרן שמש" בניה ברבי, "מכת שמש" יגאל בשן, "שמש" הדג נחש); בזמן השקט של החופש ("לקחת פסק זמן" ו"אני אוהב לישון" של אריק איינשטיין); שירי קיץ ומסיבות (נועה קירל, מרגלית צנעני, עומר אדם, צביקה פיק); במחשבות חופשיות ("תתארו לכם", שלמה ארצי, "אדם בתוך עצמו", שלום חנוך, "מה שאת אוהבת", גלי עטרי); וביעדים לחופשה ("אי ירוק בים", "לנגב", "נואיבה").

בני לוי, סמנכ"ל השיווק ברשת ישרוטל: "חופשה ומוסיקה הם שני ערכים שמתכתבים זה עם זה. לרגל חגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, הרגשנו שזה אך טבעי לחבר ביניהם וביחד עם האורחים של ישרוטל בכל מלונותיה בישראל ולייצר את רשימת השירים הישראלים האהובים בחופשה ישראלית מושלמת. ההיענות של האורחים היתה גבוהה ואנו גאים ושמחים ברשימת ההשמעה שהורכבה, שמאפשרת לרשת ישרוטל, מותג ישראלי ותיק ומוביל, לעשות כבוד למוסיקה הישראלית הנהדרת".

להורדה ולהאזנה:
https://open.spotify.com/playlist/5qvznMJw25jDTWQF6fMOJ5?si=L7TaUU0TSxmbN_9YZGdcmQ&dd=1

עוד במסגרת המחוות שרשת מלונות ישרוטל קידמה לקראת יום העצמאות ה-75 לישראל, ברשת החליטו לעצב לוגו חדש ומיוחד שישמש את מלונות הרשת ועובדיה בתקופה הקרובה. הלוגו החדש עוצב בהשראת 75 שנים לישראל, שנים במהלכן נוסדה רשת מלונות ישרוטל ונפרסה ברחבי ישראל.