סערת ריינאייר נמשכת - המנכ"ל: "מאוכזבים עמוקות מנתב"ג"

חברת הלואו קוסט ריינאייר שביטלה כזכור את הטיסות לישראל לאחרונה במפתיע, הגיבה לסערה שחוללה בארץ ונימקה את סיבת הביטול. המנכ"ל: "עבדנו קשה כדי להחזיר את הטיסות לישראל"

יניר ברט צילום: יניר ברט
מטוס ריינאייר
מטוס ריינאייר | צילום: REUTERS/Andrius Sytas
3
גלריה

חברת התעופה התבקשה להשתמש בנמל התעופה בן גוריון בטרמינל 3, זאת מאחר וטרמינל 1 סגור עקב המלחמה. עם זאת, עלות השימוש בטרמינל 3 גבוהה יותר, ובכך נימקה ריינאייר את ביטולי הטיסות. למעשה, אגרת מסי הנמל שמשלמת חברת התעופה על כל נוסע בטרמינל 3 הינה 26$, לעומת 11$ בטרמינל 1.

נתב''ג ריק
נתב''ג ריק | צילום: יוסי אלוני

"התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל 1 עבור טיסות הלואו-קוסט, שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל", הוסיף, "לא אכפת לנו אם נמל התעופה יאלץ אותנו להעביר את הטיסות שלנו בטרמינל 3 לתקופה זמנית בגלל הירידה הגדולה בתנועה מ/אל תל אביב, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים".

מטוס ריינאייר
מטוס ריינאייר | צילום: REUTERS/Paul Hanna//File Photo

לסיום ציין המנכ"ל כי "אנחנו בריינאייר מעוניינים מאוד לתמוך בנמל התעופה בן גוריון ובהתאוששות הנסיעות מ/אל ישראל. אבל אנחנו לא יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שבנתב"ג שומרים על טרמינל 1 סגור ומכריחים אותנו לעבוד בטרמינל 3 בעלויות גבוהות יותר, תוך חיוב על עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו". מחברת התעופה עוד נמסר כי הטיסות לישראל לא ישובו עד שנתב"ג יפתח מחדש את טרמינל 1, או יסכים לריינאייר לשלם מסי נמל מופחתים.

תגיות:
נתב"ג
/
טיסות
/
ריינאייר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף