מוסיקה ואסקפיזם: איך הפכו הופעות בחו"ל לבחירה המובילה של הישראלים?

על רקע ההופעות הגדולות של קולדפליי ואלטון ג'ון המתוכננות באירופה בקיץ הקרוב, יהודה זפרני, מנהל תחום התיירות במועדון הצרכנות הוט, מסביר מדוע אנחנו כל כך אוהבים הופעות בחו"ל ואיך להפיק את המיטב מהחוויה

מיטל שרעבי צילום: פרטי
5. קולדפליי – 64 מיליון דולר
5. קולדפליי – 64 מיליון דולר | צילום: שלומית אופיר
3
גלריה

בשנים האחרונות, טיסות להופעות חיות של אמנים בינלאומיים הפכו לטרנד פופולרי במיוחד בקרב הישראלים. הסיבות לכך רבות ומגוונות: חלק מהאמנים המובילים בעולם לא מגיעים להופעות בישראל, מה שגורם לחובבי המוסיקה לטוס במיוחד להופעותיהם בחו"ל. יתרה מזאת, השילוב של חופשה עם הופעה מאפשר ליהנות גם מנופש ומוסיקה טובה, ולברוח מהמציאות המקומית לכמה ימים של חוויה ייחודית.

"האמנים לא מגיעים לישראל, אז אנחנו מגיעים אליהם", מסביר יהודה זפרני, מנהל תחום התיירות במועדון הצרכנות הוט. כמו כן, "העלות של כרטיסי הופעה בחו"ל יחד עם טיסה ולינה יכולה להיות נמוכה יותר מאשר כרטיס להופעה בישראל, במיוחד לאומנים מובילים כמו אדל או קולדפליי, הוא מוסיף. בנוסף, עבור רבים, זו הזדמנות להתאוורר ולברוח מהמציאות המקומית לכמה ימים של נופש ומוסיקה טובה. "להתנקות לכמה ימים של נופש, התרגעות ומוסיקה טובה."

יהודה זפרני, מנהל תחום תיירות מועדון צרכנות הוט
יהודה זפרני, מנהל תחום תיירות מועדון צרכנות הוט | צילום: בני בכר
לונדון איי
לונדון איי | צילום: אינגאימג'

לסיכום הופעות בחו"ל מציעות שילוב נהדר של מוסיקה ונופש, ומאפשרות בריחה מהשגרה והמציאות היומיומית. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובטוחה, חשוב לבדוק את כל הפרטים הקטנים, כולל אמינות הספקים, אפשרויות הביטול והביטוח. להקל על תהליך התכנון ולהבטיח חוויה אופטימלית, מומלץ לשקול ולבדוק את ההטבות שמציעים מועדוני הצרכנות, המספקים הנחות והטבות משמעותיות.

תגיות:
אלטון ג'ון
/
תיירות
/
קולדפליי
/
הופעות בחו"ל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף